Pagina's

vrijdag 10 december 2010

Kerstkaart met venster.

In 2009 heb ik me aangesloten bij de club Tiets. Bij Tiets heb ik een kerstalbum en in dit album plaats ik iedere maand van januari tot en met november 4 kaarten en in december 6 kaarten. Zo staan er aan het einde van het jaar 50 kaarten in mijn album. Toch een "klein" stokje achter de deur.........hihihihi.
Gebruikte materialen:
Kaart kerstgroen linnenstructuur 20cm x 13,5cm van Foliart
Restje kerstgroen linnenstructuur
Restje mica
Knipvel ?
Oude kerstkaart gebruikt voor de poinsettia’s, de blaadjes en de swirls
Tule groen-goud gemĂȘleerd
Creatables LR0116 en LR0127 van Marianne Design
FLP011, FLP013 en FLP014 van Nellie Snellen
Kerstman
IJskristallen goud
Knopjes goud voor de bloemhartjes
Stickervel goud lijnen nr. 45 van Intertrade BV
Stickervel rood Prettige Feestdagen van FasCal
Inktpad wit van Avec
Dubbelzijdig tape
Foamtape 1mm
Lijmpen Quickie Glue van Sakura
Strass-lijm van Rico Design

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    Erg leuk gedaan deze vensterkaart!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Weer zo'n prachtige kaart. Je hebt het
    weer geweldig gedaan.
    Groetjes Hettie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.