Pagina's

zondag 27 maart 2011

Een lief klein baby'tje.



Dit is een babykaartje in opdracht. Ik mag er 4 maken.......2 babykaarten voor een meisje en 2 babykaarten voor een jongen.
Maken jullie ook wel eens kaarten in opdracht van........?

Gebruikte materialen:
Kaart wit glimmend papier 27cm x 13,5cm FLH20 van Fancy Card
Oplegvel roze papier 12,7cm x 12,7cm
Restje wit glimmend papier FLH20 van Fancy Card
Restje roze papier
Afbeelding van de baby van het internet gehaald
Violenponsen "Punch Around The Page" van Martha Stewart
Cutting & Embossingmal 6002/0016 van Joy Crafts
Doily ovaal hiervan heb ik maar een klein gedeelte gebruikt
Vlinderpons van Tonic
Vlinderponsjes 2 maten van Mireille
FLP001 en FLP002 van Nellie Snellen
Meeldraadje
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1mm

Liefs Wilma

20 opmerkingen:

  1. Ooooooooooo, wat lief, een meisje. Leuk is dat toch, een babykaart. Komt helaas in onze vriendenkring niet meer zo vaak voor. Heel soms maak ik kaarten of doosjes in opdracht van, ik ben nog niet ontdekt, hahaha, maar wie weet, komt misschien nog wel.
    Tot gauw weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma, wat een schatje. Dit plaatje kom je regematig tegen, maar ik weet nog wel de eerste keer was bij jouw op HJ. Toen was ik er al helemaal weg van en elke keer als jij er een kaartje mee maakt is het altijd weer een succes.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit schattig, een hele lieve baby kaartje! Prachtig gemaakt!!
    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, wat is ie weer liefffffffff......
    Het is toch ook zo'n leuk platje en dan die schitterende rand er om heen...helemaal AF!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een super kaartje, ik maak soms iets voor mijn oma maar verder niet hoor, ik ben niet zo bekend. hihi

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Wilma.

    Heel soms doe ik het wel, maar ik vind het niks. Het lijkt dan of mijn inspiratie als sneeuw voor de zon verdwijnt, als ik iets MOET maken.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhh om weg te smelten zo lief en schattig. Ik vind trouwens die ovalen doily erg mooi. Maak ik wel eens wat in opdracht.... tja.... ik heb meegewerkt aan het boek van Eline Pellinkhof; Eline's Huis, vind ik niet echt een "opdracht" maar een hele grote eer en verschrikkelijk leuk om te doen natuurlijk!
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje wilma, ik vind die bloemenrand ook heel erg mooi.
    weer een prachtig kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Wat een super mooi,lief kaartje.
    Prachtige rand erom heen.
    En op je vraag of ik wel eens een opdracht krijg,is t antwoord ;neen.
    Ik zou t wel leuk vinden hoor,maar zoals ik las bij je andere volgers OOK nog niet ontdekt .
    Maar wie weet !!!!!! Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SCHITTEREND Wilma!!!!!!!!
    Het verbaast me niet dat jij "verzoekjes" krijgt, je maakt de mooiste dingen. Zo links en rechts wordt er wel eens wat gezegd maar ja...nicht woont in Duitsland en dochter in Engeland..dat schiet niet echt op en verder ook nog niet ontdekt helaas!!
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige roze met witte babykaart zeg!!! Kan me goed voorstellen dat je die in opdracht mag maken!
    Mijn moeder, schoonmoeder en oma vragen me wel eens een kaartje voor hen te maken.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief baby kaartje,lekker rose,...lief hoor.

    groetjes Marieke,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    ja ik ben erg eentonig, maar dit is ook weer zo'n beauty!!
    En ja ik maak ook kaarten in opdracht. Maar vergeet die nogal eens op mijn blog te zetten of er een foto van te maken.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig en mooi babykaartje is dit geworden. Het plaatje is om verliefd op te worden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma, dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Maar dit is ook een schatje zeg. Wat een ontzettend lief babykaartje. Ik wens je een hele fijne dag toe en veel liefs.

    Gr. van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo wilma, ik heb iets op mijn blog staan voor je.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart wilma echt een scheetje

    Dank je wel voor je lieve berichtje

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig en mooi babykaartje is dit geworden
    Prachtige rand erom heen.
    Ik vind trouwens die ovalen doily erg mooi. Maak ik wel eens wat in opdracht...ja laats met kerst moest ik 10 kerst maken

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.