Pagina's

woensdag 13 april 2011

Free Standing Pop-Up Card.


Een tijdje geleden zag ik bij Helga van Kaartenmakerij de Egel een heel mooi "doosje" staan en met haar hulp heb ik hier de uitleg kunnen vinden. De bedoeling was om het grootste ♥ van de Heart to Heart Doily van Cheery Lynn Design te gebruiken maar dat ♥ bleek te groot dus heb ik andere afbeeldingen gebruikt en de maten aangepast.



Het is een kaart waarvan het middengedeelte omhoog kan schuiven en dan blijft het geheel als een "doosje" staan ☺☺☺ vandaar de naam "Free Standing Pop-Up Card".

Gebruikte materialen:
Wit glimmend papier 26cm x 13,5cm BAT020 van Fancy Card
Rillen op 1cm, 5cm, 9cm, 13cm, 17cm, 21cm en 25cm
Scrappapier van Design Blok 1 van  Studiolight
Restje mica
Afbeeldingen van de 2 baby's van Anne Geddes
Creative Shape CL CS 11 van Crealies
FLP003 van Nellie Snellen
Parisian Accents S5-034 van Spellbinders
Vlinderpons van Picture Punch
Vlinderponsje van Fancy Crafts
Bloemen licht-groen transparant Ø 2cm kunststof
Mini parelbloemen Ø 1cm van Rayher
Dubbelzijdig plakband
Foamtape 1mm
Tacky Glue van Aleene's

Liefs Wilma

29 opmerkingen:

  1. Wow Wilma, dat is een prachtig kaart/doosje geworden. Heel leuk om te krijgen en interessant dat men het plat kan versturen. Je hebt een geweldig mooie kleur gebruikt en ook de accenten erbij zijn prachtig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat is dit mooi gemaakt zeg.
    Helemaal super!!!
    Ik vind de kleur erg mooi.
    En wat een leuk idee zeg.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wilma, dat is een prachtig en mooi gemaakt Helemaal super!!!
    Ik vind de kleur erg mooi.

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch weer een aparte creatie gemaakt, heel erg mooi gedaan en de kleuren zijn ook super. En wat heerlijk dat je altijd alles zo uitgebreid omschrijf, kan ik lekker snuffelen naar nieuwe spulletjes.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je weer een kunstwerk gemaakt, hij is prachtig!! Ik ga zo ook nog even de link volgen.

    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wilma wat is dit prachtig gemaakt.
    hele leuke afbeelding en papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is dit toch heel gaaf hoor! Wat mooi gemaakt. Je hebt altijd zulke aparte, mooie creaties. Ik en ik niet alleen genieten er elke keer weer van.
    Liefs van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, erg mooi gedaan!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOWWWWWWW, wat heb je dat mooi gedaan, prachtige kleuren en met een mooie afbeelding. Ik ben blij om dit ontwerp bij jou terug te zien, want deze is toch weer heel anders geworden, zo zie je maar dat ieder zijn eigen stijl terug kan brengen in dezelfde kaarten. Leuk hoor!!!
    Groetjes Helga
    p.s. met dat mooie weer ben ik weinig binnen achter mijn hobbyspullen te vinden, fijn dat jij in ieder geval wel door gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjee Wilma wat is dit een mooie en apparte creatie......mooie kleur en de baby's van Anne Geddes blijven geweldig. Erg mooi!!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauwwww wilma wat is die gaafff geworden zeg, helemaal superrrrrrrrrrrr

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend gave creatie heb je gemaakt! Erg mooi!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Harstikke leuk zeg, die Free standing pop up card!!

    Enne...goed idee om die kaart op te sturen aan jou hoor ;-). Doe ik!! Mail me je adres maar even.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjeetje WILMA, wat MOOI!!!!!
    super mooi,
    Ook gekeken bij t blog waar de uitleg stond.
    Maar die van jou is echt de mooier hoor!!!!

    groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma'

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    De vraag naar de randpons van mij is toch echt van Martha Steward en heet Doily Lace en is echt nog leverbaar hoor.
    groetjes van Janny .
    Ik zie t.z.t. wel een kaart als je de pons gevonden hebt.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Wilma,
    Wat heb je nu weer voor een schitterend kunstwerk gemaakt.....hij is helemaal GEWELDIG!!!!!
    Liefs en knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma, wat heb je dit weer super mooi gemaakt.

    Geweldig. Liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal super! Wat een aparte kaart is dit zo geworden. En zo mooi aangekleed. Mijn complimenten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Wilma dat ziet er heel erg mooi uit zeg! Lijkt me best wel even wat werk om te maken, maar vast ook wel weer heel erg leuk om te doen1 Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, heel apart model en super mooi gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, wat leuk dat je al reacties hebt gehad ;-). Je mag ermee doen wat je wilt hoor, zodra ie door de bus valt is ie van jou ;-) ;-)

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. :D, Hallo Wilma, ik kom bij al mijn volgers nog eens een kijkje nemen, wat een prachtige creatie heb je gemaakt, daar is wel werk aan geweest, de afbeeldingen van Anne Geddes zijn ook heel schattig. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wilma die is gaaf en mooi gemaakt

    Prachtig hoor

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wilma,
    Ik heb vanavond eens even de tijd genomen om je blog en alle mooie kaarten en doosjes te bekijken. In een woord............geweldig allemaal. Heb je blog gelijk bij mij geplaatst, zodat ik je makkelijk terug kan vinden.
    Nog een fijne avond verder en voor straks welterusten.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma,
    wat een apart leuk kaartje heb je weer gemaakt,
    ziet er zeer ingewikkeld uit, maar het resultaat is geweldig!
    Groetjes vsn Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super chick doosje is dit geworden. Heel leuk en een om te onthouden. Die plaatjes van Baby Anne vond mijn tante altijd zo leuk.
    Ik kom nog weleens kijken naar de beschrijving. Moet me nu nog haasten ook. Ken je dat als je eenmaal aan het bloggen bent.
    Gezellig weekend.
    Doeg LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi die Wilma,

    Moest wel lachen om je reactie op mijn blog.
    Na het eten en tv kijken even de tijd genomen om te bloggen.
    We horen van elkaar. Blogtime!!

    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.