Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Nieuwe candyhint

Ik moet zeggen.............jullie durven wel zeg...........wat hier allemaal geraden wordt. Ik krijg er spontaan rode oortjes van
Hier volgen enkele voorbeelden van wat jullie zoal "durven" te raden
  • een cuttlebug.............sorry, maar ik kan de mijne echt niet missen
  • een big shot...............past niet in het pakje
  • een double do............al maak ik dan voorbeeldkaartjes voor Avec......helaas geen double do
  • levensmiddelen.........jullie zijn echt wel in staat om voor jezelf te zorgen.....dus geen levensmiddelen
Dan komt nu de hint: de afmetingen van de doos zijn hxbxl 15x32x41.....en nu hoor ik jullie roepen....wat moeten we nu met zo'n aanwijzing.....nou.....voor alle trouwe volgers.....er zit een stekker aan.

Verder rest me nu nog om iedereen een heel fijn en ☼-nig weekend toe te wensen.....en freubelsssssssssssse.

Liefs Wilma

PS........willen jullie even je blognaam vermelden.....ik kan niet iedereen vinden.....sorry.

10 opmerkingen:

  1. OOH Wilma dat is echt lachen sinds jij hebt gezegd dat we er voor thuis moeten zijn......nu denken sommigen dus aan een hele grote doos met inhoud!!! Gelet op je hint hier boven waag ik nu een gokje en zeg: heat tool!!!
    Mag ik maar 1x gokken en zit ik hier nu aan vast??????
    De candy is net zo origineel als jouw creaties, heel erg leuk!!!

    Lieve groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Wilma,
    Ik denk het nu toch wel echt te weten hoor.....
    het is een daglichtlamp ;-))
    liefs Joke....spannend hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Wilma,

    IK GEEF HET OP !!!!!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma,

    Ik denk een embossing lichtbakje!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die wilma, ja ik moest toch iets raden??????
    maar ik zeg ook een embossing lichtbak.

    dit was karin van

    http://KarinsArtScrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wilma '
    leuk hoe je het allemaal verteld grappig om allemaal te lezen .
    ik doe niet mee zou niet weten hoe ik zo.n candy in de balk bij mij krijg haha
    maar succes ermee .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een lamineer machine?

    http://daniellekaartenpret.blogspot.com/

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoiii wilma, vind het erg leuk zoals je het doet, en ik heb ook de liniaal erbij gepakt en dacht ook geljk aan een embossings ichtbak maar die is al gezegt. misschien is het wel zo'n tentje op foto's in te maken weet alleen niet hoe ik ze moet noemen maar weet dat nicole hem ook gebruikt......

    pst zal niet zo veel erzijn want mijn hond is erg ziek..

    liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Poe hee je maakt het niet makkelijk..
    Er zijn ook allemaal al heel logische antwoorden gezegd, ik zou niet weten wat het eventueel anders kan zijn. Dus ik zeg ook maar daglichtlamp!
    groetjes Gea
    http://geashobbyblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahhaaha echt leuk
    zit ook te denken aan een heat gun whahah
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.