Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Do you like champagne?


Hoi, hoi allemaal,

Vanmorgen heeft hier even de zon geschenen, maar nu ik dit zit te typen lijkt het wel herfst en dat terwijl het zomer zou moeten zijn.....en ik kom met een kerstkaartje.
Wat denken jullie? Zit de zomer er nog aan te komen? Volgende week misschien?

Dan even het volgende.....smaken verschillen. Gelukkig maar, toch? Wat als iedereen hetzelfde zou plaatsen? Dan was de lol om rond te surfen op het net er ook zo af. 
Niet iedereen weet deze kleuren te waarderen en dat hoeft ook niet. Wat ik wel fijn vind is dat er dames zijn die dat dan ook eerlijk zeggen.

Ook wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om "verwarring" te voorkomen.
Hennie.....you're guilty.....deze plaatjes en diverse volgende plaatjes zijn inderdaad ver van huis geknipt.
Wietske.....deze kleuren gebruik ik omdat ik ze mooi vind en niet omdat het moet. Helaas zie je op de foto de werkelijke kleuren niet zo goed.

Gebruikte materialen:
3d-plaatjes van knipvel 2283 van Nel van Veen
Voor de blaadjes Creative Shapes CL CS 04 van Crealies
Voor de tags Creative Tags CL CT 04 van Crealies
Voor de tekst "fijne kerst" Creative Shapes CL CS 20
van Crealies

Liefs Wilma

27 opmerkingen:

  1. Heerlijk dit bericht!!!
    Het klinkt bijna obstinaat.
    Wees vooral jezelf Wilma, dat houd je het langste uit.
    Ik ken de keuren in het echt en die zijn gewoon mooi, ook het fantasia papier wat je gebruikt hebt.
    Leuk hoor dat ik weer de schuld krijg. Graag gedaan hoor.
    Hier klinkt het buiten net als in de herfst, ik heb met veel plezier al 3 kaarten gemaakt met het Warm Winter Wishes papier van Eline, daar word je helemaal warm van.
    Nu ga ik mij warm lopen met de stofzuigen, dus alle stofmijten opgelet.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een leuke kaart Wilma, al ben ik nog niet zo bezig met de kerst. Ik hou ervan om niet steeds de zelfde kleuren te gebruiken, papicolor heeft mooi papier......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma, alle seizoenen komen samen op jouw blog, ik vind het eennprachtige warme kleur die je gebruikt hebt. En wat een ander er van vind is toch niet heel belangrijk, als je zelf tevreden bent is het volgens mij goed (al is leuk commentaar krijgen altijd leuk)
    Groetjes Aartje

    P.s. Het is hier vandaag droog! Joepie, dat is al heel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Wilma ik vind het een mooie kaart maar ben inderdaad niet kapot van die fluor papier.
    maar het kan zijn als ik ze in het echt zie dat het anders is.
    ja sommige durven niet altijd de waarheid te vertellen.
    maar gelukkig wij wel en iedereen heeft verschillende smaak.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma het is een prachtige kaart.Ik ben ook niet van het fluor papier maar daar kijk ik wel doorheen.En wat ik dan zie is SUPER...

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi hoor Wilma!!!! En ik kan het weten want ik heb er verstand van hahahaha.....
    Geintje, ik weet dat de kleuren heel erg mooi zijn en dat is inderdaad niet altijd goed te zien op het scherm.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is gewoon een mooie kerstkaart met gedurfde kleuren, maak je creaties zoals jij het mooi vind hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Ja hoor,ik lust wel een glas champagne!!!!!!!!!!!!

    Ook deze kaart is weer mooi.
    En wat t weer berteft t blijft knudde he??

    Groeten WIL


































    al.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Wilma,
    Inderdaad een gedurfde kaart. Maar dat moet kunnen. Ik vind hem heel mooi. En zoals je zegt: in het echt komen de kleuren altijd beter uit. Dus zal die kaart wel supermooi zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik zou deze kleuren niet gebruiken.. Maar je kaartje is wel heel mooi gemaakt Wilma!! Dat zie je door de kleuren heen ook! Leuk!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zo herkenbaar, ik krijg de kleuren vaak ook niet helemaal mooi op de foto. Maar dat doet niks af aan je kaartje hoor, hij is gewoon gaaf en origineel.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi wilma
    nou die kleuren zijn niet mijn ding maar de kaart wat vorm en indeling betreft vind ik gewoon prachtig:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Je Wilma, ihr denkt schon wieder alle an Weihnachten, Hier mit 30 grad im Schatten kommt auch mit viel Fantasie keine Weihnachtsstimmung auf.
    Deine Karte ist sehr interessant, mal wieder etwas Neues.
    Liebe GrĂ¼sse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeeeeeey Wilmaaaaaaaaa...

    Gewoon doen waaar jij je goed bij voelt!!!! Dan breng je de juiste sfeer in de kaart die je aan het maken bent!
    Ik hoor/voel toch geen twijfel bij deze kaartenkunstenares?????
    Pssst, er wachten berichtjes voor je op het HJ.....

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Sorry maar als je in een designteam zit dan probeer je toch alles uit, in die zin lijkt me een bepaalde verplichting erbij horen, of kies je echt alles zelf uit?
    Ik hou niet van fluoriserende kleuren, maar in het echt komt het ws. wel mooier over, foto,s vervormen de kleuren nogal eens, jammer is dat.
    Vind je kaart wel mooi, complimenten hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb die mallen ook nog liggen, maar ik kon er niet zoveel mee, maar nu ik dit zie, super resultaat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma
    Ik vind het echt een prachtig mooi kaartje.
    Even als de kleuren,vind Ik mooi.
    Ik durf eerlijk te zeggen als Ik een kaart of kleur niet mooi vind.
    Als Ik iets niet mooi vind ga Ik echt niet zeggen dat Ik het wel mooi vind.
    Maar ben wel zo,dat Ik ook duidelijk maak wat Ik niet mooi vind.
    Zo blijf Je eerlijk tegen ieder.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al aan de kerstkaarten je moet wat met dit weer :-)Maar wat een mooie kaart!

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Over de kleuren kan ik niet veel zeggen want op de pc ziet het er toch echt vaak heel anders uit dan in het echt. Ik vind de laatste tijd wel dat je ineens zo totaal andere dingen maakt dan voorheen. Weet niet of je dat als DT-er moet of dat je gewoon even in een andere fase bent, hoofdzaak je hebt er plezier in Wilma!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma,
    jou kaarten vind ik prachtig,
    iedereen heeft een andere smaak, maar gelukkig mag dat ook,
    de kunst is om objectief te kijken,
    naar een ieders creatie!
    Ik vind het resultaat weer prachtig, dit zeg ik zonder champagne te hebben gedronken,
    wel een roseetje hihihi
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi wilma

    ik vind t wel een mooi kaartje en de kleuren hou ik ok wel van van wij hebben hier ok weer veel regen en wind liefs janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, het wordt steeds leuker om bij jou te komen kijken. Heerlijk recht voor zijn raap en dan al die reacties erop. Heerlijk. dan zal ik de mijne ook maar geven.
    Ik zie een prachtig en met liefde gemaakte kaart. Alles op elkaar afgestemd of bij elkaar passend. Daar geniet ik van. Dat mensen zo'n plezier hebben in hun hobby is een genot om te zien.
    Blijf er vooral mee doorgaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou Wilma ik vind je kaart weer prachtig hoor! Van mij mogen kleurtjes wel lekker knallen. Jammer dat kleuren vaak niet goed overkomen op de foto he. Dat heb ik nu met mijn 'paarse' kaart ook. Als je die op de foto ziet is het paars niet zo mooi als in het echt.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma,
    Ik kijk altijd met bewondering naar je mooie creaties.
    Ben dan ook volger geworden, zodat ik niks meer hoef te missen.
    Je bent altijd welkom op mijn bloggie http://heukske.blogspot.nl
    Mijn complimenten voor je mooie blog.

    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kijk duidelijkheid , daar kun je wat mee. Wat betreft je kaart , is niet mijn smaak , maar ik zeg altijd , het hoeft je smaak niet te zijn om iets mooi te vinden. Ik vind het een strakke kaart,alles ziet er perfect gesneden en verzorgd uit.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.