Pagina's

zondag 26 augustus 2012

A Little Angel.


Goeie middag allemaal,

Oeps.....middag. Ik zal het maar eerlijk zeggen.....ik heb me verslapen.



Zijn jullie naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch geweest?
Afgelopen donderdag hebben mijn vriendin Marjo en ik bijna alle kramen gezien. Vrijdag heb ik me bezig gehouden met mijn "andere hobby".....het HuisHouden en gisteren mocht ik Annelies en William "voor de voeten" lopen met het geven van workshops.

Het was erg gezellig en oh zo leuk te zien dat moeders en oma's onze Heerlijke Hobby doorgeven aan hun dochters en kleinkinderen.
Zowel op donderdag als op zaterdag heb ik gesproken met hobbymaatjes, volgsters, standhouders, mede dt-leden, bekenden en onbekenden.....die nu ietsje bekender zijn. Dames het was SUPER.

Vandaag laat ik het kaartje zien dat afgelopen vrijdag op het blog Creaties met papier stond.
Dit kaartje heb ik met ontzettend veel plezier gemaakt.....kleuren en doordraaien.....HEERLIJK.


Gebruikte materialen:
Crème en turkoois karton van Papicolor
Stempelafdrukje van "Precious Moments"
Copic markers: haren E0000-000-00-35, huid E0000-000-00, jurkje, vleugels, schoen en vlinder BG0000-000-01-13, bloemen E0000-35-Y00-02-15-17-R00, blaadjes YG00-03, lieveheersbeestje R29
Nestabilities "Labels Eighteen" S40310 van Spellbinders
Voor de bloemen Creative Flowers CL CF 22 van Crealies
Voor de vlinder Creative Shapes CL CS 03 van Crealies en een vlinderponsje van Fancy Crafts
Embossingfolder "Swiss Dots" 37-1604 van Provo Craft
Embossingfolder CCC-4003 van Central Craft Collection
Perforator

Nog een hele fijne zondag toegewenst.

Liefs Wilma

24 opmerkingen:

  1. Wat een schatje van een kaart. Lief en heel mooi ingekleurd afdrukje.
    En ik zou ook weer eens wat meer moeten embossen, want dat staat toch wel heel leuk.
    Jammer dat ik je donderdag niet gezien heb. Ik was er toch ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen, heb je je lekker bezig gehouden.
    Je kaart is erg mooi, met een heel lief plaatje en leuke frisse kleurtjes.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi ingekleurd!! En zo'n lieve kleurtjes. Echt een schatje.
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOH jij hebt een super leuke en drukke dag gehad in Den Bosch, enig toch al die "dinnen" eindelijks eens van dichtbij te zien. Schat van een kaart Wilma!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie schattige kaart heb je gemaakt. Lieve stempel ook.

    Jammer dat ik je Donderdag niet gezien heb. Ik stond namelijk Donderdag en Vrijdag bij Scarpfever te helpen.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje is dit Wilma, schattiggggg!!!!!!
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Wilma.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wilma
    wat een leuke en vrolijke kaart,dat is toch lekker genieten op de beurs?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma. ein ganz niedlicher Engel, mit zauberhaften Farben verarbeitet. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn,dat je zo n leuke dag hebt gehad in Den Bosch.
    En heerlijk uitgeslapen vandaag,moet ook op z n tijd.!!!!!!
    En een hartstikke leuk kaartje heb je gemaakt.
    Donderdag ga ik naar Zwolle,met 3 vriendinnen,heeeeeeeel gezellig.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een lieverd je kaartje, en wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad in Den Bosch.
    Jammergenoeg is het voor mij te ver weg. Zou er wel graag eens heen willen.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieffie is dit geworden.
    En wat heb je haar mooi gekleurd.
    Ik ben gek op die zachte kleurtjes.
    Heel mooi gedaan Wilma.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Wilma en dat is zo gezellig aan onze hobby dat je veel contacten kan leggen! Fijn dat je zo genoten hebt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja de beurs was weer super leuk hè?! Ik ben vrijdag geweest en heb ook weer genoten.
    Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wilma,
    Wat een lief kaartje is dit geworden.Donderdag was het erg leuk om elkaar te ontmoeten en gezellig tegelijk.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart is dit Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind het een heel leuk en mooi kaartje Wilma.
    de kleuren passen goed bij elkaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma

    Leuk naar de beurs geweest had graag gegaan maar is te ver weg .binnen kort hier Rijswijk is ook erg leuk.
    Je kaart is weer erg mooi
    Erg mooi ingekleurd je afdrukje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Had helaas geen tijd dit keer om naar de beurs te gaan! Je kaartje is mooi Wilma, leuke kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben vrijdag naar de beurs geweest, het was erg leuk, ik heb weer een voorraad papier gekocht, had nog niet genoeg LOL. Je kaart is prachtig, mooie embossing en wat een lief stempeltje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma,

    Een prachtige mooie kaart en zo'n lief stempeltje.
    Ook heel erg mooi ingekleurd, prachtig.
    Den Bosch is voor mij te ver weg.
    Maar hier wat dichterbij zijn zo nu en dan ook wel leuke beurzen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi wilma,
    wat een schattig engeltje!
    Ik vind de kleurencombie reuze leuk!
    Prachtig gemaakt!
    leuk dat je naar DenBosch bent geweest heb je veel vergaard?
    Had je tassen voldoende hihihihi..
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.