Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Poinsettia.


Hallo lieve allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens.....dat je obstinaat, tegendraads en/of recalcitrant wordt bevonden? Nou.....ik wel.....zeker de laatste tijd. Mijn opdracht voor het Creaties met papier blog was voor 8 augustus.....1 kleur. Dus in mijn recalcitrante bui heb ik dit kerstkaartje gemaakt van 1 vel handmade-hobby papier, 1 kleur rood en 1 kleur groen karton en 1 Creative Petal stans van Crealies.


Het allerleukste onderdeel van deze kaart vond ik het maken van de poinsettia. Wat vinden jullie van deze poinsettia? 

Gebruikte materialen:
Handmade-Hobby papier van Papicolor.
Voor de poinsettia Creative Petals CL CP 06 van Crealies
Splitpen goud
Hotfix-steentjes HF5012 goud Ø 5mm

Vinden jullie het leuk als ik laat zien hoe ik deze poinsettia heb gemaakt?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.

GENIET van dit MOOIE weekend,

Liefs Wilma

Challenge nr. 14 bij UnstampaBellesChallenges (nr. 38)

32 opmerkingen:

  1. een prachtige Kerstkaart Wilma.
    ook gaaf met dat glitter erbij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma. Heerlijk een beetje tegendraads zijn, anders zou het maar saai zijn als we allemaal zo braaf waren. Ik vind je poinsetta helemaal toppie. Mooie eye catcher op je kaart.
    Ga snel nog even de rest van je creaties bekijken die je in mijn vakantie gemaakt hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart en die kerstroos...jaaaaa laat maar zien hoe je het het gedaan want vooral de nerfjes er in, die zitten toch niet standaard op die petal of toch wel???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wilma
    nou dit noem ik nu een echte warme kerstkaart en ik ben zeker benieuwd hoe je die mooie bloem hebt gemaakt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is prachtig geworden fijn weekend gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die kerstkleuren dar hou ik van!!!! En ja, een héééle mooie poinsettia!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon lekker doorgaan met recalcitrant zijn Wilma, want het resultaat is super leuk! Ik zou zeggen: VERTEL!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Mooie kerstkaart,zeg.
    De poinsettia is heel mooi. Ben toch al gek van zelf bloemen maken, dus laat maar komen die uitleg !

    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar goed dat je wat tegendraads bent dat brengt wat kleur op je kaart:) Mooie kerstroos echt een blikvanger.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a lovely poinsettia and wonderful papers you have teamed it with.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt in je opstandige bui!! Het groen papier is heel mooi en je kerstbloem is supers!! Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk toch lekker een beetje tegendraads zijn?! Je kaartje is prachtig en wat heb je die poinsetta mooi gemaakt zeg. Schitterend.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal niet tegendraads hoor. De bloem is schitterend en heel ander effect als je ze bewerkt met het mesje.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Wilma.
    Hij is echt super geweldig.
    Heb verder een fijne zondag.

    Lieve Mensen Ik heb momenteel een,hopelijk klein probleempje met mijn google account.
    Wat betreft mijn wachtwoord.
    Er word naar gekeken,dus hopelijk kan ik snel weer op de oude manier reageren Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Dat is toch wel lekker een beetje tegendraads zijn hahahaha.
    Wat een warme kerstkaart heb je gemaakt ben zeker benieuwd hoe je die mooie de poinsettia gemaakt heb.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach Wilma, dat hebben we toch allemaal wel eens?
    Maar je kaart is weer super, en ik ben wel benieuwd hoe je die mooie poinsettia gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    ik mag dat wel als je een beetje recalcitrant bent,
    je hebt een prachtig resultaat geboekt
    en ja graag de werkwijze van deze mooi kerstroos!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,

    Juist goed, dat je een beetje recalcitrant bent.
    Anders wordt het allemaal zo ééntonig!!!
    Dit is een hele leuke simpele kerstkaart en natuurlijk willen we graag weten hoe je de kerstroos hebt gemaakt.
    Laat maar zien...

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma

    Schitterende kerstkaart

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beter recalcitrant , dan irritant toch ? En tegendraads zijn , daar heb ik ook vaak een handje van. Maar je ziet zelf waar het toe kan leiden.
    Een prachtige kerstkaart.
    Leg maar uit hoor die bloem , altijd leuk.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg gave kaart mooi gemaakt Wilma
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar ben ik dan eindelijk weer eens met een reactie, terug in blogland zoals ze dat zeggen :-) Wat een prachtige kaarten heb je de afgelopen maanden weer gemaakt, de ene nog mooier dan de andere!! En wat betreft deze kaart, natuurlijk wil ik graag zien hoe je de poinsettia maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma, ich sehe, dass Du jetzt öfters mit Embossingpulver arbeitest, das gefällt mir sehr. Wunderschön, der grüne Glimmer mit der Poinsettia sieht sehr gut aus.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Wilma, so glad to see your card at Unstampabelles for our paper flower challenge. As always your card is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card. Great flower! Thanks for joining in the fun at Unstampabelles Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Your embossing looks wonderful. I love the layout of this. Thanks for joining us at UnstampaBelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. such a gorgeous card - I love the background papers you have chosen! Thank you for joining in our Paper Flowers Challenge at UnstampaBelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely Christmas card. Thanks for joining us at Unstampabelles for this months challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.