Pagina's

zondag 19 augustus 2012

White Sunday

Diverse kaarten, Bloemen, Flowers, Swirls, Wit, Wit op wit, White, White, on white, Raamwerk, Framework, Glitter, Pearls, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Goede morgen lieve kaarten-liefhebbers,

Spannend, spannend en nog eens
spannend, want vandaag mag ik
mijn allereerste bijdrage aan het
blog van Crealies laten zien.

Ik heb heerlijk gespeeld met
de kleinste vorm van 
Labels & More CL LM 01.

Diverse kaarten, Bloemen, Flowers, Swirls, Wit, Wit op wit, White, White, on white, Raamwerk, Framework, Glitter, Pearls, Crealies, All4You, ALL4YOU,

Je kunt er PRACHTIGE labels mee
maken.....maar ook "More".
Ze heten niet voor niets Labels & More.

Wie, oh wie.....kan mij helpen
een naam te geven aan het
"raamwerk" naast de bloem?

Alle gebruikte materialen:
Wit glitter- en wit linnenstructuur papier
Voor het "raamwerk" Labels &
More CL LM 01 van Crealies
Voor de bloem Creative Flowers CL CF 06
van Crealies
Voor de swirls Creative Shapes CL CS 01
van Crealies
Domepearls AB-wit Ø 3mm

Heel -elijk dank voor jullie
bezoek en advies.

Nog een hele fijne zondag toegewenst,

Liefs Wilma

Challenge nr. 14 bij

36 opmerkingen:

  1. This is beautiful. Congratulations on the Crealies team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi zo helemaal wit, moeilijk een naam te bedenken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Wilma!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is Gorgeous♥. Love it♥.

    Hugs, Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie chique kaart Wilma!! Je hebt ook een prachtige raamwerk gemaakt, het is ook een super goed idee! Ik kan er helaas geen andere naam voor bedenken maar ik vind het wel heel erg mooi gedaan!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel geslaagd Wilma!! Een hele mooie toepassing en prachtig zo in het wit!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk Wilma,je moet het maar bedenken. Super mooi gedaan. Het raamwerk lijkt wel een beetje op een mal van Cheery Lynn, de French Lattice.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Glansrijk geslaagd met je eerste creatie voor crealies Wilma! :))) ik vind dit prachtig alles in het wit: sober en toch heel stijlvol. Ik doe het je niet na in elk geval :)
    Wat de naam betreft voor het raamwerk, ik geloof dat ik het op 'labelraster' zou houden of 'lamore raster'.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, ich liebe ganz weisse Karten, diese ist zauberhaft. Das Gitter neben den Blumen ist Arabesque!!!
    Schönen Sonntag, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart is dit zeg!! Mooi chique wit!! Moeilijk om een naam te bedenken voor dat mooie hekwerk!
    Fijne zondag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige witte creatie,heel mooi.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je van dit nieuwe product gemaakt. Ben je een aardig tijdje mee zoet geweest, denk!!! Zou er helaas geen naam voor weten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    In eerste instantie dacht ik Wilma is al in Paassferen ,White Sunday!,doet me denken aan witte donderdag(haha). Maar je kaart is prachtig hoor, mag je trots op zijn, deze eerste bijdrage aan dat blog.
    En ik vind de naam Arabesque van Ursula, nog niet zo slecht, want het lijkt inderdaad ook op de Moorse figuren die ik gezien heb in Andalusie in Spanje.
    Succes en groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het een pracht Wilma.
    Echt schitterend mooi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wow wat een super creatie. Lijk wel kantwerk heel erg mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn een heleboel stansjes Wilma, je hebt er echt werk van gemaakt.
    Blijft toch mooie he , alles in het wit.
    Namen bedenken ben ik helaas erg slecht in.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie binnenkomer bij Crealies!!! Een witte kaart blijft gewoon prachtig, en dan met al die stansjes....super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Wilma!
    Blijft mooi, een hele witte kaart. Jij was de eerste waarbij ik dat ooit gezien had (een kerstkaart nog bij de club van Tiets).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I am so pleased to see this is one of the entries in our paper flower challenge at Unstmapabelles. Such wonderful work Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is a lovely card - I love white on white ;-) Thank you for joining in our Paper Flowers Challenge at UnstampaBelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a beautiful take on our challenge. Great flowers! Thanks for joining in the fun at Unstampabelles Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stunning work Wilma! I love this beautiful card. Your Scalloped Trellis is just beautiful. Thank you for joining in our Flower Challenge at Unstampabelles this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een schitterende kaart, heel mooi die mal.
    dat heb jij weer prachtig verwerkt Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi hoor zo in het prachtige wit! Een schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma,
    Prachtig kaartje is dit weer en zo volledig in het wit staat altijd prachtig!
    Het is inderdaad die site waar jij naar linkte, ik heb hem direct opgeslagen. Wat ben ik blij dat ik het terug heb, je bent van harte bedankt!!!
    Heel lief van jouw!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi wit kaartje.
    erg leuk gemaakt.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wouwwww die Wilma,

    Wat zie ik hier!! Allememachies wat een gaaf kaartje. Wat je allemaal al niet kunt met die stansen. Jeempie, knap gedaan hoor en waar haal je de inspiratie vandaan;)

    Echt genieten.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik weet ook geen naam, maar vind het wel heel mooi ,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje wat een werk heb je hier van gemaakt!!!! Hoe verzin je het, heel mooi!!!!
    Fijne dag en lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Great monochromatic look! So pure! Thanks for joining our challenge with another entry over at Unstampabelles!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.