Pagina's

donderdag 20 december 2012

Cheerful and glad


Hoi, hoi lieve luitjes,

"Glad".....niet omdat het glad is, maar
omdat ik blij ben dat alle kerstkaartjes
de deur uit zijn. Graag had ik iedereen
een kaartje gestuurd, maar dat
is helaas niet mogelijk.


Dan "Cheerful" vanwege deze Kerstman.
Kijk een hoe vrolijk hij is! Kunnen
jullie ook zo goed schaatsen?
Ik niet hoor....zou alle kanten
op glibberen. From Millan.Net

Gebruikte materialen:
Wit linnenstructuur papier
en glad blauw papier
Papier wit met rode sterren
(binnenkant envelop)
Vellem bedrukt met Kerstmannen
Creatable LR0247 van Marianne Design
Distress inkt "Barn Door"
Sneeuwvlokjes transparant
Domestuds rood nr. 53 Ø 2mm

Liefs Wilma

28 opmerkingen:

  1. Dit is een kaartje waar je vrolijk van wordt :)
    En wat dat schaatsten betreft.....laat ik graag aan andere over.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is in het echt nog veel mooier!! Dankjewel!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel voor de kerstkaart.
    hij is heel mooi gemaakt.
    jij ook hele fijne feestdagen toegewenst en een creatief 2013.
    Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is nog eens een vrolijk kaartje, heel leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke kerstkaart met een vrolijke kerstman erop Wilma.
    Nou ik kan ook niet schaatsen dus ik hang het maar aan de kaart net als jij hebt gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hy weer een mooi kaartje
    super mooi
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een mooi kaartje, en meneer
    de kerstman glinstert helemaal,
    gaaf gedaan !

    Fijne en gezellige dagen, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wilma,
    Ja hier wordt je vrolijk van, van deze gezellige Kerstman,de schaatsen zijn super mooi zo met de rode kleur.
    fijn dat je kerstkaarten de deur uitzijn. de mijne bijna.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hele blog is extremely cheerful vandaag Wilma....Wat een enige kaart met guitige Santa en er raced ook zo af en toe nog een collega van hem met zijn arreslee door het beeld........super leuk!!
    Weet je zeker dat je "glad"kunt zijn???? Ik heb al een paar keer gedacht dat ik klaar was maar neen hoor.weer een onverwachte kaart op de mat dus........the never ending story this year op kaartgebied!!!

    xx Irene

    PS: is niet als klagen bedoeld hoor, juist super leuk al die post maar nu begint de tijd te dringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt en ook ik ben blij dat ik klaar ben tijd voor iets anders.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk kaartje Wilma. Als ik zoals die kerstman zou kunnen schaatsen, zou ik ook zo lachen ;-), maar helaas. Erg leuk zijn de schaatsen erbij.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Wilma. Daar wordt je zeker vrolijk van. Ofdat ik nog kan schaatsen?... Geen idee, het is al zooooo lang geleden haha

    Ik heb ook nog even terug gekeken op je blog. Wat is die kerstbal mooi zeg! Heb hem opgeslagen voor volgend jaar :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een zeer gaaf kaartje echt toppie!! gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bind mij schaatsen onder en ik........ga meteen onderuit hahahha Leuk vrolijk kaartje Wilma maar aan mijn kast hangt ook een hele mooie van jouw hand...bedankt hoor!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma, wat een heerlijke vrolijke schaatser! Heerlijk hoor dat schaatsen, van mij mag het wel vriezen, leuk om met de kids te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke leuke kaart Wilma,zo enig met die kerstman op schaatsen! Ik was ook blij, met nadruk op was, want steeds komen er nog weer kerstkaarten binnen...en dan haal ik me kerstrommeltje maar weer tevoorschijn. Wat nu nog binnenkomt, helaas.. pindakaas..t,is mooi geweest.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kerstkaart. Ben ook blij dat alles de deur uit is, maar ik blijf het nog wel leuk vinden om ze te maken.

    Fijne dagen alvast toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuke kaart, Wilma.
    En schaatsen.... mij niet gezien hoor.
    Ben veel te bang dat ik een been breek.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma
    Wat heb je een vrolijke kaart gemaakt en ja schaatsen vind ik heerlijk om te doen!!!
    Vast hele fijne feestdagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och Wilma het is ook allemaal zo gezellig bij je, fantastische maaksels zeg, heb weer genoten bij je.

    Wil je via deze weg sfeervolle kerstdagen wensen en een schitterend en creatief 2013.

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klaar.........ik moet nog beginnen met schrijven..........maar wat laat je een lieve kerstman zien, heel leuk zo met de schaatsen, super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Wilma,
    Wat een blije kerstman. Een heel gezellige kerstkaart.Nou ik ben ook blij want ook mijn kerstkaartjes zijn de deur uit en de 80 attenties, die ik gemaakt had, zijn gisteravond uitgedeeld op de kerstavond van de NVVH Bolsward. En al zeg ik het zelf (lol) een groot succes. Dus nu eindelijk een beetje rust.Ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig mooi kaartje Wilma.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijk kaartje is dit Wilma. Schaatsen laat ik mar aan andere over, ik kijk wel toe:))

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Wilma,
    wat een leuke kaart!! alles past goed bijelkaar.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,

    Wat een beauty van een kaart en zo leuk met die glibberende kerstman erop super hoor.
    Wil jou ook fijne feestdagen toewensen en een goed en gezond 2013.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Wilma,
    te gek dit kaartje en ja ik krijg er weer zin in een rondje schaatsen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.