Pagina's

woensdag 6 februari 2013

"Moeders Mooiste"

Dit is geen challenge.
Ieder kwartaal is er wel een prijsje te winnen.

Hoe kun je meedoen?
Zoek je MOOISTE creatie van de vorige maand.
In februari van januari en in maart van februari enz. enz.
Plaats je mooiste creatie samen met het logo
in een nieuw blogbericht.


Plaats het logo in de sidebar met
een link naar dit blog.
Je bent of wordt volger van mijn blog.
Aan het einde van de maand kiest iemand
"MOEDERS (of VADERS) MOOISTE" uit.
Die "iemand" zou jij kunnen zijn.

Laat even een reactie achter bij
het laatste berichtje van
"MOEDERS MOOISTE", dan
komt je naam rechts bovenin
op een extra pagina te staan.

Na 3 maanden wordt 
"MOEDERS ALLER-MOOISTE" gekozen
en "MOEDERS ALLER-MOOISTE" krijgt
van mij een klein prijsje.

"MOEDERS MOOISTE"!!! Doen jullie mee?
Ik zou dat GEWELDIG vinden!!!

Sponsoren zijn uiteraard ook van -e welkom.
Mijn email-adres staat op de "Welkom"-pagina.

Tot ziens allemaal en liefs Wilma

40 opmerkingen:

  1. succes allemaal, wat een leuk idee wilma...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wilma wat een gaaf idee om zoiets te organiseren zal snel gaan kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Een super leuk idee, hoe kom je erop. Ik zal even een keus gaan maken.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, wat een leuk en creatief idee! Succes voor iedereen!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma ik vind je idee hartstikke leuk. Ik ga zeker meedoen.
    Ga er ff voor zitten.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat weer een knapperd zeg, je bent er een ster in!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ik doe mee en heb net mijn blogbericht gemaakt!!!

    http://crejabeja.blogspot.nl/2013/02/moeders-mooiste.html

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel leuk idee en ga even kijken.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, Wilma. Daar doe ik graag aan mee. Ik ga direct een kaartje uitzoeken om te plaatsen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer een heel leuk idee meis!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,
    Heb het geregeld hoor, het staat erop.
    Ik doe gezellig mee;-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    Wat een supergaaf idee!!
    Ik doe mee!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk idee, Wilma.
    Ik ga zo even kijken wat ik ga plaatsen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan originaliteit heeft het je nooit ontbroken.
    Heel leuk bedacht.
    Je kaartje vind ik een prachtig lijnenspel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma

    Jeetje wat een idee weer .
    zal eens kijken of ik ook een moeders mooiste kaart heb ??

    Succes
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    Hoe kun je het bedenken.
    Hartstikke leuk ...
    Ga er eentje zoeken en dan maar hopen dat ik alles goed doe.

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Wilma,

    Natuurlijk doe ik graag mee met dit leuke, gezellige, originele, goed bedachte, geweldig, super-super idee!


    Groetjes Annerieke

    http://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.nl/2013/02/moeders-mooiste.html

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi wilma geweldig leuk idee ik doe graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma!
    Wat een geweldig leuk idee!
    Daar wil ik ook best aan meedoen!
    Leuk dat je de mooiste kaart laat kiezen door iemand persoonlijk i.p.v. mister Linky!
    eerst eens even snuffelen in mijn januari archiefje.....
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Wilma,
    ik heb mijn kaart van de maand januari ook gekozen en geplaatst, ook in de sidebar, nu nog even het adres door geven bij deze,
    http://creatiesvandaatje.blogspot.nl/2013/02/moeders-mooiste.html

    Groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    wat is dit leuk zeg.
    Ik ga eens even op zoek naar een creatie!!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grappig initiatief!! Dat wordt nog lastig! Ga proberen er aan te denken Wilma, heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,

    Ik heb een bericht op mijn blog geplaatst met mijn moeders mooiste voor de maand januari.
    Tevens de banner geplaatst in mijn side bar.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wilma, dit is een leuk idee! Nu nog mijn mooiste kaart van januari uitzoeken....
    Het logo gaat in mijn sidebar!
    Veel succes met alles,
    groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Ik zou wel weer mee willen doen met moeders mooiste.
    Heb al een bericht aangemaakt zie:
    http://www.anreda.blogspot.nl/2013/05/enjoy-little-things-en-moeders-mooiste.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oei Wilma, gelukkig was jij wel al
    wakker vanmorgen, ik blijkbaar nog
    niet, hoe stom van mij dat ik een
    verkeerde kaart opgegeven heb.
    Ik heb hem meteen veranderd hoor,
    dus nu staat echt mijn APRIL kaart
    erop ☺
    Dankjewel voor het doorgeven !

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Wilma,

    Wil je even meedelen dat ik een bericht heb gemaakt voor de mooiste van April.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,

    Ik zou wel weer mee willen doen met moeders mooiste.
    Heb al een bericht aangemaakt zie:
    http://www.anreda.blogspot.nl/2013/06/celebrate-your-birthday-en-moeders.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi,

    Ik zou wel weer mee willen doen met moeders mooiste.
    Heb al een bericht aangemaakt zie:
    http://www.anreda.blogspot.nl/2013/08/luxury-handbag-van-svgcutscom-en.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma

    Ik wil ook graag meedoen maar ik weet niet precies hoe het werkt.

    http://karla-krea.blogspot.nl/2013/07/happy-birtday.html#comment-form

    Is het goed zo of moet ik nog iets doen?

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi,

    Ik zou wel weer mee willen doen met moeders mooiste.
    Heb al een bericht aangemaakt zie:
    http://www.anreda.blogspot.nl/2013/09/high-heel-van-svgcutscom-en-moeders.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Wilma,
    ik wil graag een keertje meedoen, moet helaas wachten tot volgende maand want ben pas deze maand begonnen met bloggen :-)

    groetjes van Willeke
    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Ik zou wel weer mee willen doen met moeders mooiste.
    Heb al een bericht aangemaakt zie:
    http://www.anreda.blogspot.nl/2013/10/love-makes-world-go-round-moeders.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. HOi hoi Wilma, ik wil graag meedoen met onderstaande kaart :

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/2013/09/blije-vogel-happy-bird.html

    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk zeg! Kan ik met deze kaart hieraan meedoen?
    http://www.creaine-cards.blogspot.nl/2013/12/moeders-mooiste.html
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hallo wilma ik wil weer graag meedoen ik heb het kaartje al op mijn blog geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Wilma,Eureka. Slimmer dan ik zelf dacht. En ik wil me hierbij opgeven voor Moeders Mooiste van de maand november. Het is een beterschapskaart en staat op het blog van zaterdag, 29 november.
    Ik vind het een gaaf idee, en doe dus niet mee om een prijs, maar die beoordeling van een ander doet een mens goed. Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nadat het kwartje was gevallen, wil ik toch graag meedoen met de Mooiste kaart van november.
    Hij is op mijn blog geplaatst.
    Gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dag Wilma : ik heb een creatie voor moeders mooiste december op het blog geplaatst . http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2014/01/kerstkaart-met-een-verhaal-en-moeders.html
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.