Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Poinsettia's from and for Denmark


Hoi, hoi allemaal,

Mijn schoonzus Lucia woont met
haar man en kinderen in Denemarken.
Van haar kreeg de familie vorig jaar
kerstkaarten met een poinsettia.
Vorige week kreeg ik de kerstkaart van mijn schoonmoeder en zo kon ik de poinsettia's
meerdere keren gebruiken.
Jullie mogen 3x....nee 1x raden waar deze kerstkaart aan het einde van dit jaar naar toe gaat.

Dit kerstkaartje (nr. 10) is voor de

Gebruikte materialen:
Rood en groen linnenstructuur papier en wit glad papier
Borduurpatroon ?
Borduurgaren glimmend rood, groen en wit
Oude kerstkaarten
Gelpen wit van Sakura

Liefs Wilma

27 opmerkingen:

  1. Euhhhhhhh, geen idee hahahaha, hij is echt super Wilma!!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Immer wieder Weihnachtskarten, ich muss auch noch daran denken und mir einen grossen Vorrat anschaffen. Bei dir ist das ganze Jahr Weihnachten. Wünsche dir noch einen schönen Abend, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je toegezonden kerst
    kaarten hergebruikt en er weer een
    nieuwe van maakt, maar nu wel een
    zelfgemaakte.
    Ik vind je kaart heel leuk geworden,
    ook met het borduurtje.
    Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig
    hoe de binnenkant eruit ziet, hij
    staat een stukje open maar net niet
    genoeg om het te zien hihi.

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk geworden, mooi met dat geborduurde erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart wilma en ook nog geborduurd, prachtig gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een leuke kerstkaart van gemaakt. Ben benieuwd waar die naar toe gaat!? Hihihi.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsja, waar zou je die nu naar toe willen sturen...we mogen vast nooit weer raden, haha...Maar schitterend hoor Wilma, heb je weer supermooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas Wilma, ik kom er niet uit:) Maar hij is wel weer helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart hoor, en ja ik raad het al hahaha.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma, wat leuk dat je aan recycling doet!
    Prachtresultaat!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een mooie kerstkaart.
    Ik denk dat ik t wel weet waar de kaart naar toe gaat!!!!!!
    Misschien de grens over ????

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja ik weet het maar zeg het lekker niet. Ik vind dit wel een mooie resultaat van recycleren. Het borduurwerk is weer prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Wilma,
    Mooie kerstkaart is dit met de mooie bloem, erg leuk he zo voor hergebruiken we gaan lekker met de kerstkaarten toch,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Wat heb je er toch een prachtkaart van gemaakt het lijkt net een echte bloem!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Recycling noemt men dat, leuk zo met het borduurwerkje erbij,dat gaat Lucia leuk vinden.
    Ik heb genoten van al je mooie creaties, ik had er veel gemist.
    Maar iedere dag weer even kijken, dan kom ik wel weer bij.
    Wat hebben we toch een leuke hobby.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prima uit.
    lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Wilma!! Daar zal ze blij mee zijn! Leuk dat je weer meedoet!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekkere felle kerstkleurtjes Wilma....
    Ik heb vorig jaar van jan en allemaal kerstkaartjes gekregen om te recycelen maar het is er nog nooit van gekomen.....'
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtig mooi kaartje Wilma.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. UUUUUUUUUUUH..........terug naar Denemarken misschien?? Schitterende bloem Wilma, een blikvanger!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    Wat een leuke kerstkaart zo met dat borduursel erop en die mooie ponsettia, even denken hoor waar zou deze kaart nu naar toe gaan....

    Lieve gr....Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De bloem spat van je kaart af Wilma. Heel mooi en wat leuk dat je er een geborduurde rand bij hebt gemaakt in dezelfde kleuren.

    Ik zag dat ik je vorige kaart gemist heb, de hele witte. Wat een plaatje is dat zeg! Prachtig!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nee we verspillen niets, kunnen alles gebruiken :) en jij maakt er weer een prachtige kaart van !!
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kerstkaart, wilma - leuk met de gerecycleerde spulletjes en mooi borduurpatroon.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.