Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Let it Snow!


Hoi, hoi lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien met sneeuw
en er is nog meer sneeuw op komst want
de sneeuwpoppen lijken "Let it Snow" te roepen.

Let it Snow op donderdag wil heel graag meedoen met
Yvonne's 52-weeks of Christmas en is bijdrage nr. 20.

Alle gebruikte materialen:
Wit parelmoer linnenstructuur papier
Paper Pad "X-mas Collection" 98003/002 van Kars
Stempel "Let is Snow!" DND9071104 van Docrafts
Distress inkt "Peeled Paint"

Wat vinden jullie van deze sneeuwpoppen?
Hier ligt nog meer van dit papier.....
dus zal ik hiermee nog wel meer kerstkaartjes maken.

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. Super leuke sneeuwpoppen Wilma!! Leuk dat ze mee willen doen op deze mooie donderdag!! let maar op dat ze niet smelten ;-)
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je nog even door gaat kan ik me heel goed voorstellen Wilma, het is zulk leuk papier maar als je het niet erg vindt...........ff wachten tot ergens in december met die witte pracht aub!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Wilma, wat ben je snel...ik heb je nog niet eens gefeliciteerd met je gast designer baan bij de NKU....
    Leuk dat je er drie maanden in mag staan! ik ben benieuwd wat je voor moois gaat maken allemaal...
    Deze kaart is ook weer erg leuk maar ik sluit me wel bij mijn voorganger aan hoor....eerst een lekkere lange hete zomer hoop ik!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wilma
    vind je sneeuwpoppen reuze gezellig staan op je mooie kaart,maar even geen kou meer hoor,hihi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de sneeuwpoppen doen het altijd goed met Kerst Wilma dus mmk er nog maar meer van.
    Mijn sneeuwpop komt eraan,hopelijk smelt hij niet in het zonnetje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een leuke kaart Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje met het sneeuwpoppen papier - mooi toepasselijk papier voor de kerstkaarten ;)

    Nog gefeliciteerd met je gastdesignerschap!

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje met die sneeuwpoppen Wilma.....nog maar even op je kaartje alleen die witte mannen...
    hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Wat een leuke kaart weer en sneeuw nu even niet hoor hahahaha.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh Wilma, laat die sneeuw nog maar even wegblijven, we zijn er nog maar net vanaf!
    Maar je super leuke kaartje zal het straks goed doen in december.
    Mooi papier dus ik ben benieuwd wat er nog meer mee komt :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    leuke sneeuwpopjes mooi kaartje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje met de sneeuwpoppen is erg leuk, maar ze moeten nog maar niet Let it Snow gaan roepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Een erg leuke kaart,maar stop hem snel in de doos met kerstkaarten, voordat die sneeuwbuien werkelijkheid gaan worden!!!!(haha)
    Gezellig weekend en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaja dat zei ik eerder al, je bent
    goed bezig, deze is ook heel leuk
    met dit papier ☺

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Du hast eine zauberhafte Schneemannskarte gebastelt. Für Weihnachten ist schon alles fertig.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kerstkaartje is dit zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.