Pagina's

maandag 20 mei 2013

"MOEDERS MOOISTE" van april.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Iedereen, die daar zin in heeft, kan nog meedoen met
"MOEDERS MOOISTE" van april.
Tot op vandaag zijn er 10 deelneemsters,
waarvan een aantal dames al meerdere keren
hun "MOEDERS MOOISTE" hebben laten zien.
Heel -elijk dank hiervoor.

Vandaag wil ik jullie mijn "MOEDERS MOOISTE"
van april laten zien.


Voor de andere foto en de gebruikte artikelen
kun je HIER een kijkje nemen.

Dan wil ik jullie nog twee foto's laten zien van de zwaan
die wij, tijdens het wandelen, regelmatig tegen komen.


Vandaag zat "moeders" niet op het nest,
maar was ze volop met "de bouw" bezig.


We mochten heel dichtbij komen.
Ik hoop dat ze de eieren niet te lang "koud" laat liggen,
want het is maar net 14°.

Liefs Wilma

9 opmerkingen:

  1. Jouw Moeders Mooiste mag er zeker
    ook zijn, wat een goede keuze !
    Hopelijk komen er nog meer aanmeldingen
    dat zou wel leuk zijn.
    Oh wat prachtig is de natuur toch
    en wat leuk om te zien de zwaan en
    haar nest, straks de kleine zwaantjes


    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je uitgekozen voor moeders mooiste, Wilma.
    Mooie foto's van de zwaan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van de zwaan, mooi hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geregen kaartje is ook echt beeldschoon en mooie foto's Wilma, de dieren zijn zoooo druk op het moment, vogels werken zich een slag in de rondte!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je "moeders mooiste" kaartje Wilma...en die foto's zijn ook heel erg leuk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt wel Moeders mooiste Wilma, helemaal toppy.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma,
    wat een prachtkaartje!
    Mooi dat rijgen!
    Wat een fotogenieke zwanen!!!!
    Ik heb mijn kaartje en een reactie op die pagina geplaatst,
    groetjes en liefs van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Wilma, lijkt me best moeilijk als je meer mooie hebt om daar één uit te kiezen! Maar deze keuze ziet er ook schitterend uit. En wat een mooie foto's van dit prachtige stukje natuur! Geweldig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card with all those lovely edges. What a wonderful photo of the swan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.