Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Moeders Mooiste van maart 2013.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag ga ik jullie "MOEDERS MOOISTE"
van maart 2013 bekend maken.
Sylvia heeft mij een TOP 3 gemaild en tevens de winnares.

Allereerst de TOP 3 kaartjes.....in volgorde van plaatsing.








Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.


De winnares van maart is.....Nellie.

Van -e Gefeliciteerd met het behalen van
DE EERSTE PLAATS.
Onderstaande badge is speciaal voor jou.


Wil je meedoen (dit is GEEN challenge) kijk dan
HIER en laat onder deze post een reactie achter.

"MOEDERS MOOISTE" van april is
van start gegaan.

Veel succes met de zoektocht en ik zie
"MOEDERS MOOISTE" graag verschijnen.

Liefs Wilma

PS.....op zondag ga ik "MOEDERS ALLER MOOISTE"
van het eerste kwartaal bekend maken.

9 opmerkingen:

  1. nellie hartelijk gefeliciteerd het is zeker een allermooiste wilma ik ga de april mooiste er op zetten fijn weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte gefeliciteerd, Nellie.
    Het is dan ook een beauty!

    Heb de mijne ook weer geplaatst voor april, hoor.

    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte, Nellie. Hij is ook prachtig.
    Leuk dat ik in de top drie zit.
    Dank je wel.
    Ik heb mijn moeders mooiste van april geplaatst. www.sjanieskaarten.blogspot.com/2013/05/moeders-mooiste-van-april.html

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor de felicitaties voor de Mooiste moeders mooiste van Maart, ik zie nu dat ik gewonnen heeft, erg leuk ik ga beide Badge gelijk op mijn blog zetten. Ik ga er gewoon van blozen, zo vereerd voel ik mij.
    dus daarvoor een dankjewel voor jullie allemaal.
    Fijn weekend en
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjanie, Lia en Nellie gefeliciteerd met jullie top 3 plaats en Nellie ook met het winnen van Moeders mooiste van maart.
    Ik heb net mijn Moeders Mooiste van april geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met het behalen van de top 3 bij moeders mooiste van Maart...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten allemaal! Ik ga weer eentje van april opzoeken.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, vergeet ik mijn link erbij te doen
    http://mijncreatievewereld-annerieke.blogspot.nl/2013/05/moeders-mooiste-van-april.html

    Gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow de kaarten van maart zijn ook
    al zo mooi, en de winnaar is ook
    een toppertje.
    Leuk hoor ☼

    Liefs Erica ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.