Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

News

Lieve, lieve allemaal,

Vandaag kom ik jullie iets heel LEUKS vertellen.....
ik mag namelijk voor 3 maanden gast-designer zijn bij

kijk maar
 Wat ik ga maken weet ik nog niet precies,
maar ik ga heerlijk aan de slag.

Genieten jullie ook zo van dit mooie lenteweer?
Wij wel.....kijk maar.
Als wij gaan wandelen neem ik bijna altijd
mijn fototoestel mee en deze vogels
komen wij regelmatig tegen.


Ganzen met 8 kuikens (27 april 2013)


Moeder Zwaan op een nest (2 mei 2013)


Meerkoet met minstens 3 kuikens (6 mei 2013)

Ik hoop dat de vaders en moeders kun jongen
allemaal groot kunnen brengen zodat ik deze vogels 
nog vaker op de kiek kan zetten.

Nog een fijne avond.

Liefs Wilma 

27 opmerkingen:

  1. Wat goed!! Gefeliciteerd Wilma! Wij zijn al benieuwd wat voor moois je gaat maken!! De foto's zijn in ieder geval al prachtig!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Ik had het al gezien ,super leuk voor je heel veel succes .
    En wat een prachtige foto,s
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Wilma.
    Wat heb je prachtige foto's gemaakt zeg. Leuk hoor, al dat jonge spul weer.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Wilma, dat is super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Wilma wat leuk!! Je verdient het want je maakt altijd zo mooie kaarten. Veel succes hoor,

    groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het inderdaad gelezen, wat leuk voor je Wilma! En voor mij, kan ik weer mooie creaties van je zien ;-). Wat zijn je foto's geweldig, ik heb vanmorgen gewandeld, het is zoooo mooi buiten!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Wilma en maak er wat moois van. Wat een geweldige foto's heb je gemaakt. Het is genieten nu hè, prachtig in de natuur.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk voor je Wilma en de foto's zijn super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Wilma, van harte gefeliciteerd.
    Je foto's zijn prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Wilma!
    Wat leuk voor je van harte!!!!
    Wat heb je prachtige fotoos gemaakt!
    Geweldig!!!!
    ook je kaartjes van afgelopen week vind ik weer prachtig, ben een weekje lekker bezig geweest met van alles behalve bloggen dus ik loop een beetje achter, maar goed bij deze weer ingehaald hijg hijg.....
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk voor je. Proficiat en veel plezier!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Van harte gefeliciteerd en we zijn natuurlijk je creaties weer met veel plezier tegemoet.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Wilma,
    kan niet wachten wat jij voor moois
    voor ons gaat maken.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Wat geweldig leuk voor je, gefeliciteerd hoor.
    En wat een leuke tijd nu met al die jonge vogels.
    Ik heb het geluk dat ik aan het water woon en het nu elke dag van dichtbij meemaak. En 's morgens gewekt wordt door het kikker gekwaak en de eenden en vogel geluiden, kan niet mooier toch!!!
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER Wilma ! Gefeliciteerd met je
    3 maanden GD ☺☺☺
    Er zullen vast mooie creaties komen
    van jou, dat kan niet anders.
    Leuk dat je zelf nu ook in de prijzen
    valt !
    Oh en die foto's wat zijn ze geweldig
    ik kan hier ook altijd zo van genieten
    en idd maar hopen dat ze lekker
    opgroeien en we er van kunnen blijven
    genieten ☼☼

    Liefsss Erica ☼☺☼

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier daar Wilma.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dikke proficiat Wilma!! Heel veel plezier en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi wilma wat leuk voor je gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd dat je 3 maanden gastdesigner mag zijn...wat leuke uitdaging is dat...
    en je foto's zijn Prachtig, wat een leuke voorjaarstafereeltjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat gaaff wilma gefeliciteerd en dik verdiend hoor je maakt prachtige dingen

    groejtes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. GEFELICITEERD Wilma! En wat is het toch leuk om al dat jong grut in de natuur te bewonderen.

    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Wilma! Super leuk nieuws voor je en ik ben benieuwd naar je creaties! Wat een mooie sfeervolle fotos heb je gemaakt, prachtig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Wilma, ganz herzliche Glückwünsche, du verdienst das.
    Du machst immer so herrliche Karten.
    Was für zauberhafte Fotos, die Natur ist das Schönste, was es gibt.
    Liebe Grüsse, Ursula.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie ,lieve foto's.
    En wat hartstikke leuk voor je dat je gast DS mag zijn.
    Veel plezier daarbij.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,
    Ach wat mooie foto's.
    En wat leuk dat je 3 mnd GD mag zijn.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.