Pagina's

donderdag 30 mei 2013

The Second Time.


Hoi, hoi lieve blogdinnen,

Ja.....dit is de tweede keer dat ik een kersttag heb gemaakt.
Het label is niet geworden wat ik er van had verwacht.
Toch wil ik deze kersttag, bijdrage nr. 23,
mee laten doen met Yvonne's 52-weeks of Christmas.
De achterzijde heb ik gelaten voor wat die was.....
daar komt te zijner tijd de kerstwens op te staan.

Alle gebruikte materialen:
Kraft papier 8090/0203 van Joy Crafts
Kerst-groen linnenstructuur papier
Oude kerstkaart
Jute
Clearstamp "Snowfall" SF477 van Bo Bunny
Distress inkt "Vintage Photo"

Nog een fijne donderdag en tot ziens.

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. het is een leuke tag Wilma en je kaart hieronder is mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie tag Wilma...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig geworden, leuk gedaan zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tag is mooi Wilma!! Leuk dat je weer meedoet deze week!
    lieve groetjes, Yvonne

    PS Je Crealies bijdrage is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch een mooie Kersttag geworden Wilma, niks mis mee toch.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, liebe Wilma, So ein Weihnachtstag gefällt mir sehr,es ist so romantisch.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo wilma,
    Ik vind je tag wel mooi hoor, maar ja ik weet natuurlijk niet wat jij er van verwachtte.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo wilma,
    Ik vind je tag wel mooi hoor, maar ja ik weet natuurlijk niet wat jij er van verwachtte.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie tag,met mooie kleuren.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je tag ziet er mooi uit Wilma! Mooie achtergrond heb je er op gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kan je soms weleens hebben hé heb je iets heel anders in je hoofd, maar ik vind hem super geworden hoor!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ik vind het prima kunnen hoor,
    ik vind de tag mooi gelukt, en je
    hebt er prachtig op gestempeld, goed
    gelukt, en soms kunnen er voor jezelf
    iets mindere kaarten tussen zitten,
    maar ze blijven hand gemaakt, dus
    MOOI ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tag Wilma.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma

    Ik vind je kerst tag er weer leuk uit zien hoor .
    en dat hebben we allemaal wel eens dat we het er niet zo mee eens zijn .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het ziet er toch wel erg mooi uit vind ik groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie tag Wilma in mooie kleurtjes en hij is best goed gelukt ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.