Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Very small.


Hoi, hoi lieve allemaal,

Niet alleen zijn deze kaartjes klein, maar ook dit berichtje.
123 Krabbels - Knipoog
Op deze zaterdag, voor mij Crealies-dag,
laat ik jullie 2 kleine "tent'-kaartjes zien.
Mag ik ze zo noemen?
Het zijn 2 kleine vierkantjes op elkaar geplakt.
Deze kaartjes kun je iets groter maken
door er een extra vierkantje op te plakken.

Het linker kaartje is gemaakt met 2 kleuren PanPastels
en het rechter kaartje met 4 kleuren distress inkt.
Op het ingevoegde kleine fotootje
zie je de kaartjes open gevouwen.

Hier volgen alle gebruikte Crealies-producten:
  
   
Masks & More CL MM 104

Een heel fijn weekend en liefs Wilma

20 opmerkingen:

  1. Klein, fijn en vrolijk Wilma!!

    Fijn zonnig weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schönes Wochenende, liebe Wilma, deine Zeltkarten finde ich einfach toll.
    Du weisst ja, ich mag so sehr di Karten mit anderen Formen.
    Diese habe ich noch nicht ausprobiert.
    Alles Gute, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk gedaan weer .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Wat heb je weer super leuke kaarten gemaakt en zo mooi van kleur SUPER.

    Jij ook een fijn weekend.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappige mooie kaarten heb je gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes Wilma.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk, deze kleine tentjes ;-). Ik zie dat je met pan pastels en met distress ink bezig bent geweest. Is het met alle pan pastels dat de kleur minder fel, of lichter, hoe je het maar noemen wilt, is? Het verschil valt me nu zo op, maar ik ben alleen bekend met de distress. Ik vind dat je ze erg mooi bewerkt hebt!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk model kaartjes en zo mooi bewerkt met de stencils en inkt.
    Fijn weekend.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma, al is het een klein berichtje je kaartjes zin Groots. Prachtig gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tent kaarten.
    Ik vind de kleuren erg vrolijk.
    En het is een super leuk idee.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke tentkaartjes Wilma...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je TENTJES heel erg mooi Wilma.
    en je mag ze van mij zo noemen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Leuk hoor die tentkaartjes in gezellige, zonnige kleurtjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend, klein maar zeker fijn!! Prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel gezellig uit!

    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes met een vrolijk kleurtje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk modelletje, 'k heb 'm even gepind!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb deze piramide kaarten wel eens
    in het groot gemaakt, maar ik vind
    deze ook heel erg schattig, een leuk
    idee om nog eens te maken.
    Leuke kleuren ook, lekker fris ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.