Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

Moeders Mooiste van mei 2013.

Hallo lieve allemaal,

Vandaag wil ik "MOEDERS MOOISTE"
van mei bekend maken.



Hier volgt de Top 3.....in volgorde van plaatsing.





Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.


De winnares van mei is.....Erna.

Van -e Gefeliciteerd met het behalen van
DE EERSTE PLAATS.
Onderstaande badge is speciaal voor jou.


"MOEDERS MOOISTE" van juni is inmiddels gestart.
Wil jij ook meedoen? Dat kan.....kijk dan HIER.
Dit is GEEN challenge.

Wie wil begin augustus
"MOEDERS ALLER MOOISTE" kiezen?
Binnenkort zal ik het prijsje laten zien.

Liefs Wilma

PS Bovenstaand bericht had ik al gepland.
Zo ook nog enkele volgende berichtjes.
Ik wil daar geen wijzigingen in aanbrengen.

Wel wil ik jullie bedanken voor de kaartjes, emails,
telefoontjes en reacties n.a.v. het overlijden van mijn zus.
Jullie steun voelt als een warme deken.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames prachtige creaties.

    Wilma sorry nog gecondoleerd met je zus.
    Dit wist ik niet maar heel veel sterkte.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi top 3 van de mooeders mooiste van mei Wilma ...en Erna gefeliciteerd met de eerste plaats...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een terechte winnaar Wilma,
    een goede keuze gemaakt, van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Heel erg leuk om te zien dat ik in de top 3 sta,
    heel erg bedankt vanaf mijn vakantie adres.
    Ik zal na terugkomst de badge meenemen.
    Sorry ik heb je blog niet gevolgd maar ik lees hier je
    trieste nieuws, heel erg veel sterkte gewenst in deze
    moeilijke periode.
    Lieve groetjes van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Ik ben nu pas op je blog en lees je in- en in- trieste bericht.
    Gecondoleerd met dit zo grote verlies, denk nu vooral aan jezelf en zorg dat je e.e.a. goed kunt verwerken.

    Voor mij toch ook goed nieuws, winnaar van de maand mei (joehoe !!)

    Ik wil ook alvast mijn juni creatie aanmelden, zie: http://www.anreda.blogspot.nl/2013/06/kaart-voor-mijn-21-jarige-nichtje-lol.html

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.