Pagina's

woensdag 20 november 2013

As promised


Hoi, hoi, lieve allemaal,

En alweer zie ik nieuwe volgsters.....heeeeeel erg leuk
en ik hoop dat we inspiratie bij elkaar kunnen opdoen.
Helaas kan ik niet van iedereen een blog vinden.

Zoals beloofd.....het condoleance-kaartje met
"Forever Red" van Perfect Pearls.
Het is heel gaaf poeder en het geeft
de stempelafdruk een heel mooi glimmend effect.


Op deze foto is het glimmertje te zien.

Gebruikte materialen:
Donkerrood papier en kraft papier
Stempel "blad" ???
VersaMark inkt
Perfect Pearls "Forever Red" van Ranger
Duo Butterflies CL DB 03  van Crealies
Stempeltje "Gecondoleerd3"  van Crealies

Dit was het voor vandaag en ik laat voorlopig
geen condoleance-kaartjes meer zien.
De volgende keer wordt het een "vrolijker" kaartje.

Liefs Wilma

10 opmerkingen:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.