Pagina's

donderdag 7 november 2013

At least one tree


Hoi, hoi, lieve blogdinnetjes,


Allereerst wil ik iedereen heel, heel hartelijk 
bedanken voor alle felicitaties, kaartjes en 
die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen.
Het was een waar feest
Wil je een kopje koffie of thee komen drinken,
laat het me dan even weten dan zorg ik voor iets lekkers

Dan nu over tot de orde van de donderdag.
Dit kaartje is bestemd voor de 52-weeks of Christmas
bij Yvonne met daarop tenminste één

Alle gebruikte artikelen:
Wit en zwart glimmend papier
Stempel nr. 99417 van Inkadinkado
Embossingpoeder "White" van KiCoStamps
Creatable LR0176 van Marianne Design
Strass-sterren groen
Liefs Wilma 

22 opmerkingen:

  1. Fijn dat een super leuke verjaardag hebt gehad.
    en dat je verjaardags kaarten hebt gekregen.
    je kaart is heel mooi Wilma.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma heel mooi kaartje heb je weer gemaakt. En nog gefeliciteerd met je verjaardag, of had ik je al felicitaties toegewenst. Ik weet het niet meer. Druk druk druk, hi hi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Wilma dat een leuke verjaardag heb gehad en dan kan je nu nog nagenieten van de leuke kaartjes...
    je kaartje is prachtig, heel mooi zo in zwart-wit

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kerstbomen genoeg Wilma!! Opdracht volbracht! En fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!! Leuk dat je weer meedoet met mijn challenge!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat leuk om te horen dat je zo
    verwend bent en zo een leuke
    verjaardag hebt gehad !
    Ik vind je kaartje ook weer super ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wilma. Leuke kerstkaart heb je weer gemaakt!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag, Wilma. En wat een pracht van een kerstkaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en alsnog gefeliciteerd volgens mij had ik dat nog niet gedaan (bloos bloos)
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook al zo'n leuke kerstbomenkaart!
    Prachtig gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog van harte gefeliciteerd Wilma en op je mooie kaart zitten meer dan genoeg bomen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi wilma
    Wist niet welke datum je jarig was maar als ik dat weet krijg je de volgende keer zeker een kaart van mij!!! En deze is geweldig leuk en mooi
    Groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma

    O jee geloof dat ik je verjaardag ben vergeten !?
    Nog van Harte Gefeliciteerd en fijn dat het een leuke dag is geweest .
    Een leuke kaart heb je ook weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt op je kaartje meer dan genoeg kerstbomen, maar erg mooi zeg, dat donker met wit, en dan nog eentje uitgestanst, super kaartje. Fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Wilma, fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad en wat is je kaartje prachtig en wat een lef zo in die konstrasten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst, al is het te laat nog gefeliciteerd met je verjaardag. En ik wens je nog veel gelukkige jaren toe. Ten tweede wat is dat een mooi Kerstkaartje geworden. Echt schitterend.
    Ten derde bedankt dat je mij in die lijst van oktober heb gezet.
    Ik zei het al op mijn blog, vraag hetop je blog en hetkomt in orde.
    Nogmaals bedankt en fijn weekend.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma!
    OOOO ik heb je verjaardag gemist, nou meid van harte bij deze!!!!!
    Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, mooie kerstkaarten met die boompjes!
    Ook de stempelkaart hieronder vind ik erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Wilma - 'k vind hem heel stijlvol.

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en heel fijn dat je het zo leuk hebt gehad.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo ik zie dat je jarig geweest bent.
    Alsnog van harte gefeliciteerd.
    En zo te lezen heb je heerlijk genoten van je verjaardag. :-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig stemmig kaartje Wilma en wat fijn dat je zo'n heerlijke verjaardag hebt gehad. Alsnog van harte gefeliciteerd!!! Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Meer bomen kunnen er niet bij.
    Het is een echt kerst-bos! (maar wel een heel mooi bos!!)
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.