Pagina's

donderdag 14 november 2013

Big.....Christmas.


Hoi, hoi, lieve blogdinnetjes,

Met alle drukte achter de rug en nog voor de boeg
laat ik vandaag voor de 52-weeks of Christmas bij Yvonne
een heel eenvoudig kerstkaartje zien.

Wie moet nog beginnen met het maken van kerstkaartjes?
Enneh.....hoeveel kerstkaartjes wil je nog maken?
Mag dit kaartje dan misschien een voorbeeld voor je zijn!

 "Kerst" heb ik, samen met nog meer andere
gestanste vormen, van Julia gekregen.

Gebruikte materialen:
Aquarel papier
Collectable "Eline's Kerst" Col1338 van Marianne Design
Distress inkt "Aged Mahogany", "Bundled Sage"
en Scattered Straw"

Andere kerstkaartjes gemaakt met en voor "Kerst"
bewaar ik voor een volgende 52-weeks of Christmas.
Zo houd ik tenslotte nog iets achter de hand.
Liefs Wilma 

19 opmerkingen:

  1. Een echt CAS kaartje, leuk Wilma!! Leuk dat je weer meedoet!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart rustig kerstkaartje, maar zeker mooi. En idd met weinig tijd de ideale oplossing. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eenvoudig maar heel erg mooi Wilma.

    ps heb jij voor je verjaardag mijn verjaardags kaart ontvangen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wilma
    ja die kerstkaarten weten wat he? haha maar deze is erg leuk met die grote 'kerst' erop!! en zeker een inspiratie voor ons bloggers
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi CAS kerstkaartje Wilma, wat een prachtige stans is dat voor die tekst....mooi in die rood-wit kleur....

    groetjs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wilma, weer eens wat anders. Top!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee voor een CAS kerstkaart en goede tip voor als je nog een hele serie wilt maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf CAS-kaartje Wilma!!
    Dit jaar ben ik van de uilen maar voor volgend jaar weet ik het al: ik heb XMas van MD gekocht dus dat wordt straks massaproductie en een lamme arm van het draaien maar wel super mooie kaartjes !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje Wilma.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, Wilma, mooie sprekende kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simpel of niet, het is toch weer
    een hele leuke kerst kaart geworden !
    Fijne avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi in zijn eenvoud. Echt een Cssertje van grote klasse!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wilma!! wanneer kom je weer eens langs om te gluren???

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op en top KERST!
    Een mooie kaart Wilma!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    mooi resultaat dit kerstkaartje,
    nee ik maak vrijwel nooit kerstkaartjes, maar ik geniet wel van de creaties die ik voorbij zie komen..
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Wilma, dit is een lekker snel en leuk kerstkaartje, ik moet er nog aardig wat maken en loop echt achter, dus bedankt voor het leuke idee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte CAS, lekker snel en toch heel leuk Wilma! Hoe het kan snap ik even niet maar dit is niet het enige mooie hier....wat heb ik veel gemist bij je, sorry! Maar ik heb teruggekeken hoor en dat is stuk voor stuk de moeite waard, prachtige kaarten, heel verschillend maar hele mooie creaties!! Jij hebt het ook wel druk gehad zo te zien en te lezen....maar ach, dat houdt ons van de straat Wilma!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. En wat mooi de achtergrond, achter kerst. Heel mooi gemaakt. :-))
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.