Pagina's

woensdag 6 november 2013

Duo-dag bij NKU


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,
Enneh.....alweer ging er iets "fout". Oeps.  
Hééééél lang geleden heb ik op een zaterdagavond
een kaartje gemaakt voor NKU.....met een Engelse tekst
erop en mijn eerste gedachten de volgende ochtend:
"sht"  .....verkeerde tekst.
 Ik hoor jullie roepen.....Wilmaaaaa  opletten!!!

Het kaartje met die Engelse tekst
laat ik binnenkort hier zien.

Vandaag is het duo-dag bij NKU en voor die gelegenheid
mochten Judith en ik een kaartje maken.
Een zwart-wit kaartje voor een man.
Het kaartje van Judith is geheel anders.....leuk hè?
Zwart-wit is het kaartje en het is voor Job, want
die is de pineut.....hij wordt met een bootje
het riet in gestuurd......hihihi.

Gebruikte materialen:
Zwart lederstructuur papier en wit glad papier
Stempels "bootje in riet" en "wolk" van Sirius Hobby
Archival inkt "Jet Black"
Alle gebruikte Crealies-producten:
 
 
Bits & Pieces CL BP 06
Tekststempeltje "Jarige Job"
Double Fun CL DF 03 (wolkenframe)
Crea-Nest-Lies CL Nest 02
(frame om het bootje in het riet)

Tot morgen, maar eerst ga ik vanavond
voor 7 personen 

Liefs Wilma

26 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt. Hihi ik ken dat. Heb het ook regelmatig bijv happy birthday erop.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de stempel komt me bekent voor heb hem zelf ook [ lol ].
    maar je hebt een mooi kaart gemaakt Wilma.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo heee, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo'n leuke kaart zelfs zwarte kaarten lukt jou om vrolijk van te worden hahahaa.
    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart Wilma!
    ik hoop dat mijn kaart aangekomen was?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wilma
    wat een pracht van een mannekaart als job deze ontvangt wil die heel graag het riet in gestuurd worden,haha
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jobje wordt met dit kaartje zeker niet het riet ingestuurd, hele mooie kaart Wilma, en tja een engelse tekst gebruiken bij een nederlands uitdaging! ;-))) fijne knutseldag, en voor vanavond alvast smakelijk eten, voor zeven personen ben je wel ff bezig! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar deze is wel heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahah grappig hoor met die teksten,
    maar deze is wel heel erg mooi zo
    in het zwart/wit ☺

    Heb je trouwens nog mijn kaartje
    ontvangen ? Want met de post tegenwoordig
    weet je het maar nooit...

    Ik heb weer een kaartje op mijn blog
    gezet voor MM, ik doe graag weer
    mee ☺

    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart weer die duo kaart Wilma.
    Ik zag op het blog van Erica weer een verwijzing van Moeders Mooiste Kaart.
    Daar had ik me al eerder voor op willen geven, maar dan vergeet ik het weer.
    Nu wilde ik doorzetten, maar weet niet hoe.
    Heb ik ieder geval mijn mooiste oktober kaart op mijn blog van vandaag gezet.
    Samen met 2 nieuwe deurhangers
    die besteld waren.
    Veel succes en misschien kan je het me laten weten, hoe of ik dat moet doen???
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superkaart Wilma, vooral met het verhaal erbij!
    Enne...Eet smakelijk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww wat weer een beauty, heel speciaal, een topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super kaarten Wilma, ach en een foute kan altijd

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke mannenkaart! Mooie stempels heb je gebruikt :-)
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje enne eet smakelijk
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, stijlvol kaart in het zwart/wit!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach Wilma, een foutje is menselijk hoor :)
    Dit kaartje is mooi en stijlvol. Kan heel goed voor een man hoor.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al word Job met een kluitje ehhh....bootje het riet in gestuurd, het is een prachtige zwart wit kaart. En dat je wel eens een taalfout maakt... tjonge jonge...Nl i.p.v. Engels, hi hi. Wat maakt het uit, kaart komt altijd nog wel een keer van pas. We zijn allemaal maar mens hoor!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart zo in het zwart-wit en ach iedereen maakt wel eens een foutje.
    Ik hoop dat de pannenkoeken gesmaakt hebben....

    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach ja , hebben we allmaal weleens. Ik weet nog dat ik weleens de zijkant van de kaart verkeerd, hield. Vast voor iedereen herkenbaar, (hopelijk)
    Dit is een hele mooie kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha die Wilma, ach dat komt in de beste families voor, een Engelse tekst ipv een Nederlandse! EN ook het pannenkoeken bakken voor 7 personen.
    Je kaart is heel mooi in zwart wit. Heb er vandaag ook een gemaakt, maar die laat ik een andere keer zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Wilma! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,

    Leuk hé, dat stempelen.
    Dit is een heel leuk kaartje, prachtige stempels, gewoon simpel maar heel erg stijlvol.
    Ook je andere creaties mogen gezien worden.

    Groetjes sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.