Pagina's

maandag 25 november 2013

Emoticons

kerst fun

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Met enige regelmaat krijg ik de vraag hoe ik
al die emoticons op mijn blog zet.
Helaas is dat niet 123 uit te leggen. 
Dus neem iets te drinken  of, als het daar
nog te vroeg voor is, een glaasje fris
Iets "warms" kan ik zo snel niet vinden 

Natuurlijk wel een WARM
aan alle "nieuwe" en "oude" volgsters.

Alle emoticons heb ik uiteraard op internet gevonden.
Op o.a.  http://www.123krabbels.nl/ kun je al gigantisch
veel "plaatjes" vinden. Je kopieert de url en plakt deze
in je nieuwe bericht (wel eerst op HTML zetten),
ga terug naar "Opstellen".....et voilĂ .

Nu ik toch hier ben wil ik jullie nog herinneren aan:


Wil jij ook meedoen? Dat kan.....kijk dan HIER.
Dit is GEEN challenge.

Mocht iets niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.
Enneh.....ook als het duidelijk is natuurlijk.
Ik GENIET iedere keer weer van jullie reacties.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Wilma dat je dit even
    laat weten aan ons, zeker is het
    altijd heel gezellig om op je blog
    al die vrolijke poppetjes te zien,
    ik vind het leuk !

    Een fijne en gezellige nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss en grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma, al die bewegende plastjes zijn altijd weer leuk. Echt een kenmerk van jouw blog!
    Dank je wel voor de uitleg.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,

    Ik kom ook maar eens langs en heb een ander geluid, het zal vast een kwestie van smaak zijn maar sinds je de bewegende plaatjes hebt ga ik gauw verder en sla jou blog dan over, erg he...maar wordt er zo kriegel van! In vervolg kijk ik er maar langs heen want wil vanaf nu je kaarten weer gaan bewonderen en zeg, tot gauw. Hoop dat je mijn eerlijke menig weet de waarderen.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor die poppetjes, ik herken daar meteen je site aan...

    Toppie !!

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma ik vind het helemaal te gek, maar het is mij te ingewikkeld. Ben zelf niet zo heel handig met de computer. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.