Pagina's

donderdag 28 november 2013

It's time for.....


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Jaaaa......het is tijd voor een kerstkaartje voor
de 52-weeks of Christmas bij Yvonne,
het is tenslotte weer donderdag. Waar blijft de tijd?
Het is nu eind november, nog een paar weekjes
te gaan voordat het ook daadwerkelijk Kerst is.
Enneh.....From Millan.Net .....al mijn kerstkaartjes zijn AF.
De komende weken zal ik ze hier voorbij laten komen.
Omdat ik heel veel kerstkaartjes verstuur,
zitten er ook hele eenvoudige tussen.




Alle gebruikte materialen:
Zwart glimmend papier en aquarelpapier
Archivalinkt "Jet Black"
Stempel "kerstbal" en "kersttakjes" (van Marjo geleend)
Liefs Wilma en tot ziens 

27 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Een eenvoudig kaartje met een groots effect!

    Fijne avond verder, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig kan ook heel mooi zijn Wilma, helemaal super.
    Lieve groetjes Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt zo, eenvoudig maar mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig maar wel heel erg stijlvol zo in het zwart/wit. Wat een fijn gevoel Wilma dat de kerstkaarten klaar zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart! knap dat je alle kerstkaarten 'af' hebt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chapeau hoor dat al je kerst kaarten
    klaar zijn, ik doe het je niet na,
    ik koop er altijd nog...
    Maar ik vind deze stempel leuk, mooi
    kaartje geworden !
    Gezellige (knutsel) week nog ☺
    Groetjes en liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Wilma....wat heb je mooi karton gebruikt....een chique kaart hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma en wat heerlijk dat je kunt zeggen....mijn kerstkaarten zijn AF.....was ik ook maar zo ver.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook dit is weer een prachtig kerstkaartje Wilma....en leuk dat je al klaar bent met je kerstkaartjes...
    ook ik heb er al wel genoeg, maar vind het nog steeds leuk om ze te maken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,
    Een heel mooi kerstkaartje, en je vorige kaart met die vlinders vind ik ook een geweldig leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie gestempelde kerstkaart Wilma.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch een mooi eenvoudig kaartje en dat mag wel een keer voor kerst.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt hier mooie kleuren gecombineerd, top kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, prachtige chique kaart. heel mooi stempelwerk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer heel mooi Wilma.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan hoor !
    hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Wilma,
    ben benieuwd naar je collectie!
    Deze kerstkaart vind ik helemaal prachtig, zo stijlvol!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie stijlvolle kerstkaart Wilma - 'k vind hem heel geslaagd - prachtkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Eenvoudig maar ERG mooi!
    EEn prachtige kaart dus!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! Knap dat je je kaartjes al af hebt, ik moet er nog veel maken :-((
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart heb je heel mooi gemaakt. Het past allemaal perfect bij elkaar.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi hoi, door de eenvoud zo mooi...TOPPPIE!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat bijzonder met die kerstbal. Heel MOOI gedaan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.