Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Just in time.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit felicitatie-kaartje stond op 5 november j.l.
al op het blog van Creaties met papier.
Ik heb dit felicitatie-kaartje echt pas
op het allerlaatste moment kunnen maken.
Op 30 oktober kreeg ik de planning voor het blog
en het nieuwe kraft papier van Papicolor binnen.
Met het verhuizen van Paul en Tanya
was ook de inspiratie verdwenen.
 
Voor mijn verjaardag kreeg ik van Marjo een kaartje
en dat kaartje heb ik als inspiratiebron gebruikt.

De werkwijze kun je HIER vinden.


Als je het strikje losmaakt komen een bloem
en een vlinder van Crealies tevoorschijn.


Hier heb ik Decorette-stansje CL DR 01 gebruikt.


Er komen nog meer vlinders tevoorschijn.

De gebruikte soorten papier van Papicolor:
De gebruikte Crealies-producten:
 
 


En hier nog éénmaal het eindresultaat.

Nog een hele fijne freubelweek toegewenst.
Liefs Wilma 

22 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan! Mooi kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Wilma, dat heb je weer leuk gedaan met al die flapjes. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje Wilma, heel erg mooi geworden....liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaaa...ik dacht al..die kaart komt mij heel bekend voor...inderdaad gezien op creaties met papier.
    erg leuke vorm. mooi geheel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kaartje met veel verassingen.
    Heel leuk
    Toppie hóór

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat is ie weer leuk, mooi modelletje. Je vorige kaartje is ook een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wilma...heel mooi modelletje en met die flapjes en reepjes dat geeft een heel speels effect....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk (model) kaartje, Wilma.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart model en heel mooi Wilma!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Wilma....ik had hem al voorbij zien komen.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,

    Wat een beauty heb je weer gemaakt en een erg leuk model om te onthouden.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi model is dit, leuk met de openklapbare flappen!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model kaartje Wilma.
    Je brengt me op een idee......
    Mooi versiert ook hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie chique kaart Wilma en wat een leuk model! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beetje late reactie maar wat is dit een leuk kasrtje!!! Heel mooi modelletje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model kaart! Leuk gedaan hoor.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch is het je goed gelukt om er
    een hele mooie kaart van te maken !
    Gezellige (knutsel) avond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Wat een leuke layout.
    En heel mooi papier. :-))
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma

    Wat een geweldig leuke kaart zo .
    is toch helemaal leuk om zo te krijgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een Super mooie creatie Wilma, een erg leuk model en mooie kleuren zo.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.