Pagina's

vrijdag 8 november 2013

MOEDERS MOOISTE van september 2013.

 allemaal,

Vanwege alle drukte rondom de verhuizing
van Paul en Tanya en mijn verjaardag heb ik
"MOEDERS MOOISTE" vergeten.....sorry.

Hier volgt de TOP 3.....in volgorde van plaatsing.







Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.


En de winnares is.....Maartje.
Dit zijn 2 creaties vol van nostalgie.

Van -e Gefeliciteerd met het behalen van
DE EERSTE PLAATS
Onderstaande badge is speciaal voor jou.


Wil jij ook met "MOEDERS MOOISTE" meedoen.
Klik dan HIER.


Dit is het prijsje voor "MOEDERS ALLER MOOISTE"
van het derde kwartaal van 2013.
Ik ga onze Ron vragen om een keuze te maken
en dan laat ik jullie zondag weten wie gewonnen heeft.
Liefs Wilma From Millan.Net

5 opmerkingen:

  1. hoi wilma wat leuk dat ik gewonnen hebt ik had je juist een berichtje gestuurd dat ik weer mee wilde doen toen ik je berichtje las ook toevallig harstikke bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maartje gefeliciteerd, en het is
    een hele mooie top 3 ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige top 3 Wilma en Maartje gefeliciteerd met de eerste plaats....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel dat ik in de top 3 mag staan, en een terechte winnaar van harte gefeliciteerd Maartje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat ik in de top drie mag staan.
    Maartje,gefeliciteerd met je eerste plaats.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.