Pagina's

zondag 24 november 2013

Oh no


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Neeeee.....zo eten ze niet in het verzorgingshuis
waar mijn moeder woont. De dames en heren
daar gebruiken, heel netjes, servetten en placemats.
Mijn moeder helpt na het eten regelmatig met opruimen
en wil dan nog wel eens e.e.a. voor mij verzamelen.
Zo ook vorige week zaterdag. Ik kreeg van haar
een stapeltje placemats en ze vroeg me om daarmee
een kaartje te maken, als bedankje voor de kok.

Dus gisterochtend de placemats in stukken geknipt,
de tulpen meerdere keren, om een 3d-effect te krijgen,
borders van Crealies gestanst en dit kaartje gemaakt.
Ik heb het kaartje 's middags aan mijn moeder gegeven.

Alle gebruikte materialen:
Wit en blauw papier
Placemats
Creative Borders CL CB 19  van Crealies
Nu even mijn
want ik wil weten of dit kaartje in de smaak is gevallen.

Liefs Wilma

30 opmerkingen:

  1. Een super leuk creatief kaartje heb je ervan gemaakt Wilma!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En,vond je moeder de kaart mooi???
    Zal wel hé,want 't is ook mooi.
    Ook ik krijg wel eens wat sevetten ofzo,bij t verzorging huis waar ik vrijwilleger ben,en maak voor een bewoner een kaart van,waar ze heel blj mee is.Want t zijn echt hele mooi servetten hé

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, Wilma. Zeker weten dat dit kaartje in de smaak gevallen is, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zal deze vast met plezier overhandigen aan de kok want je hebt er iets leuks van gemaakt. Wat je al niet met placemats kan doen...ze hebben daar zeker geen spaghetti gegeten....;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je er een leuke kaart van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer mooi zeg, ik geniet zo van tulpen, dus ook van deze:)!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachitg Wilma wat leuk zeg gemaakt van een place mats top.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha wat gaaf, mooie kaart geworden je ziet geen placemat meer Wilma [ lol ].

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er zeker van genieten hij is gewoon weer lekker leuk. Trouwens ik een idee van je gebruikt. Heb wel gezegd dat ik het van jou heb gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat leuk geworden Wilma! Je moeder heeft er duidelijk oog voor en weet precies dat jij er dus iets supers mee kunt maken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou wat leuk, een kaartje gemaakt
    van placemats, heel erg leuk en
    origineel, en wat vond je mams ervan ?
    Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar hoef je niet over te bellen want ik weet zeker dat ie in de smaak is gevallen bij de kok!!!!
    Heel leuk gedaan Wilma...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf idee om zo een kaart te maken superleuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe origineel is dat! En ook leuk die emoticons op je blog Wilma. Hoe doe je dat? Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Wilma....ik weet zeker dat dit kaartje bij je moeder in de smaak zal vallen! Je hebt het erg leuk gedaan hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit kaartje vond jou moeder vast wel mooi Wilma, helemaal Superrrr,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma,
    Wat een leuk idee van je moeder. En jij hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt, zoals gewoonlijk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een idee!! Placemats. Heel erg leuk, en erg tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha Wilma,
    wat leuk zeg. Het idee is alleen al zo leuk en dan je kaart is helemaal TOP!
    Zou de kok het direct herkennen als een stukje placemat? Ben benieuwd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ik vind hem super, leuk gedaan joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk idee om daarvan een kaartje te maken. je kaart ziet er goed uit. mooi gemaakt.
    zeker herkenbaar voor de kok....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superkaart is het geworden. Wat je al niet met een placemat kunt doen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zal vast in de smaak vallen dit kaartje gemaakt van placemats, wat een leuk idee!! Mooi hollands geheel.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een mooie kaart en wat een goed idee om dit van placemats te maken. De kok zal er blij mee zijn! je hebt ook weer leuke emocicons op je blog, altijd zo grappig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma, wat is dit leuk gedaan, oud wordt weer nieuw, om maar eens een dropreclame te citeren haha, en die tulpen staan er heel mooi gekleurd op, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk gedaan Wilma. Maar dat sparen om her te gebruiken ken ik ook. Alleen als mij man zoiets ziet, neemt ie het mee voor de kleindochter voor de naschoolse opvang.
    Pas een stapel kleurplaten voor een boot voor sinterklaas.
    Zij is er blij mee.
    Jij dus ook, net als de kok. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig Wilma! Van placemats gemaakt, 'k zou er niet opkomen - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw wat een super kaart en wat leuk zeg en dat van een placemat super leuk idee

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk gemaakt van afvalmatriaal Wilma! Leuk zeg dat je moeder daar de kok mee wil bedanken, ik denk zeker dat hij dit zeer zal waarderen en het ook erg leuk vind! Groetjes, Ignrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.