Pagina's

zaterdag 23 november 2013

The last one.....this year.

 Hallo allemaal,


Afgelopen woensdag schreef ik dat ik niet van plan was
om voorlopig nog meer condoleance-kaartjes te maken.
Ik wil me ook daadwerkelijk aan dat plan houden.
Toch wil ik jullie dit kaartje nog laten zien
dat ik een tijdje geleden al heb gemaakt.
Dit kaartje stond gisteren op het Crealies-blog.

Om de Frame Doodles op te plakken heb ik een driehoek
van de voorkant van de kaart afgesneden.
Onder de Frame Doodles van de voorkant (zonder frame)
heb ik dezelfde Frame Doodles (met frame)
op de binnenkant van de kaart geplakt.
Is dit nog duidelijk?


Op deze foto zie je rechts een stukje
van de binnenkant van de kaart.

De gebruikte Crealies-producten:
  
 

Text Tags CL TT 02.....bijna uitverkocht

Een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.
Wij gaan samen met onze moeders 
Liefs Wilma 

16 opmerkingen:

  1. Dit is ook een hele stijlvolle,
    mooi !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma dit een super mooie laatste. Leuk mal en mooi bordeaux papier heb je gebruikt. Nog bedankt voor de lieve opmerking die je mij met mijn MD kaart hebt gegeven. Vind ik altijd heel fijn. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww wat weer bijzonder mooi deze kaart, schitterend!!!

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi kaartje ,Wilma.

    Fijne zondag
    Groeten
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi wilma
    een pracht van een kaart, deze ziet er niet somber uit maar sjiek!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stijlvolle kaart Wilma - heel mooi gedaan.


    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan, mooi van kleur ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch weer een heel mooi condoleancekaartje Wilma...hopelijk blijft die nog een hele tijd in je voorraaddoos....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    prachtig condoleancekaartje,
    te hopen dat je voorraadje niet al te snel slinkt...
    Groetjes van Daatje en een fijn weekend verder..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stijlvolle en mooie kaart Wilma.
    Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart Wilma

    ook je andere creatie,s zijn mooi gemaakt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.