Pagina's

zondag 10 november 2013

We have a Winner.

From Millan.Net
Lieve, lieve allemaal,

Belofte maakt schuld.....dus hier komt
"MOEDERS ALLER MOOISTE"
van het derde kwartaal.

Hieronder volgen eerst de 3 genomineerde.....

"MOEDERS MOOISTE" van juli 2013

"MOEDERS MOOISTE" van augustus 2013
Bep

"MOEDERS MOOISTE" van september 2013
Maartje

Erna heeft aangegeven niet meer met
"MOEDERS MOOISTE" mee te doen.
Dit vanwege het starten van haar eigen webwinkel.
Dit is een SUPER GOEDE reden om te stoppen, toch?
Heel veel SUCCES Erna.

Erna is sponsor geworden van de volgende
"MOEDERS ALLER MOOISTE".
Heel -elijk dank voor je bijdrage.
 Wat dat gaat worden blijft nog een verrassing. 

Ron en Nadia hebben samen gekozen.
Ron koos voor de roze baby van Maartje en
Nadia koos voor beide baby's.....dus 
From Millan.Net en dat is.....Maartje
met haar creaties van de maand september.
Van -e Gefeliciteerd Maartje.
Je mag me een mailtje sturen om het prijsje
te claimen en je mag deze badge op je blog plaatsen.


Iedereen mag en kan meedoen.....dus, kom op allemaal.
Zoek je MOOISTE creatie van de vorige maand
en doe gezellig mee.....
 From Millan.Net 
Liefs Wilma  

9 opmerkingen:

  1. Het zijn allemaal Moeders Mooisten
    hoor !
    Maartje gefeliciteerd en Erna suc6
    met je winkeltje !
    Gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maartje gefeliciteerd ze zijn dan ook heel speciaal.
    Erna succes met je webwinkel.

    Lieve Gr…Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties. Stuk voor stuk heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!! wat mooi en meiskes gefeliciteerd, jullie heb iets prachtigs gemaakt = TOP!! liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat ik gewonnen hebt ik kan het haast niet geloven en ben er erg blij mee de anderen creatie,s vind ik ook heel mooi en ik wens erna veel sucses met de webwinkel groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wilma ik wil je wel een mailtje sturen maar ik weet je e mail niet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de eer van moeders mooiste....geniet ervan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede keuzes!!Het zijn allemaal prachtige creaties.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.