Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Changes.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Misschien heb je het al gezien of misschien ook niet,
maar mijn blog ziet er ietsje anders uit dan voorheen.

Het is geen gigantisch grote wijziging.
Toch wil ik laten weten dat ik een extra label-blok
met  "Crealies labels" heb toegevoegd.
Daarin kun je alle afzonderlijke Crealies-producten,
die ik gebruikt heb vanaf 2014, makkelijker terugvinden.

De labels zijn op meerdere plaatsen terug te vinden, nl.
onder ieder bericht en in de rechterkolom.
Onder de berichtjes staan nu dus meer labels en
in de rechterkolom staan nu 2 label-blokken, één label
met de gebruikte Crealies-producten afzonderlijk 
en één label waar alle kaartjes terug te vinden zijn.



Een andere wijziging is dat ik voortaan op de pagina van
"MOEDERS MOOISTE" ook de gemaakte creaties laat zien.
Ik waardeer het enorm als iemand hieraan mee wil doen.
Wil jij ook meedoen? Dat kan.....klik dan HIER.
Vanavond ga ik rondsnuffelen 123 Krabbels - Nerd
en als het me lukt kom ik ook bij jou aan.

Doei, doei.....liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. hoi wilma
    nou je blog ziet er fris en fruitig uit en erg leuk om naar te kijken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma, klopt het dat je achtergrond nu wat lichter is of verbeeld ik me dat? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig layout van je blog Wilma....Mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke en positieve veranderingen ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.