Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

Clean and Simple


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Een aantal weken geleden had ik
een inspiratie-dip. Wat ben ik dan
blij met mijn (blog)vriendinnen,
want ik  heb diverse tips
gekregen. Hermien schreef toen
o.a......"Clean and Simple".

En dat is dit kaartje dan geworden.
Clean and Simple, gemaakt voor Crealies
met 2 kleuren papier en 2 stansjes.


Crealies items:
 

Dan wil ik jullie herinneren aan
staan diverse creaties. Jouw creatie
zou daar ook bij kunnen staan.
Dus doe mee!
From Millan.Net of From Millan.Net 

Liefs Wilma

17 opmerkingen:

  1. hoi wilma
    nou deze is zeker prachtig gelukt een rustige kaart maar wel met stijl!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Clean en simpel maar heel mooi en stijlvol. Mooi dat je de spiegeling van de kleuren.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een clean and simpel kaartje Wilma, maar wel een hele mooie...prachtig met die 2 kleurtjes en zo leuk met die stansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje weer Wilma.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en apart Wilma, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha lees ik je blogbericht zie ik zomaar mijn naam voorbij komen. Wat leuk, ik vind je kaartje zo helemaal af.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is zeker een mooie kaart
    geworden, hopelijk ben je een btje
    uit je dip nu..

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kan zo ook zie je wel....het is een leuk kaartje geworden!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige CAS- kaart Wilma, en zo simpel is dit toch ook nog niet. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Wilma, heel mooi dit CAS kaartje ook de kleuren zijn mooi gekozen, toch fijn he? dat we in blogland zoveel inspiratie kunnen opdoen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma

    Erg mooi gedaan en een kaartje hoeft niet altijd zo vol .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, stijlvol door zijn eenvoud. Mooi malletje.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Wilma,
    door de eenvoud is het een stijlvolle kaart geworden, knap hoor!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma,
    Wat een leuke kaart. En heel toevallig krijg ik net de bestelling van Crealies binnen met dit malletje. Heb ik meteen een heel leuk idee,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.