Pagina's

zondag 19 januari 2014

Elegant Frames and Candy

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op het Crealies-blog is vandaag
de estafette begonnen.
Als je een leuke, geinige of juist
originele reactie plaatst maak
je kans op een Candy.
Je kunt 6 dagen op een rij meedoen.

Vandaag laat ik een kaartje zien
waarvoor ik één set van de nieuwe
Elegant Frames heb gebruikt.

Beterschap, Get well soon, Vlinders, Butterflies, Elegant frames, Roze, Pink, Stempel, Stamp, Stansen, Dies, Candy, Crealies, All4You, ALL4YOU,
De rechter- en de linkerkant
vormen respectievelijk de voor-
en de achterkant van het kaartje.
Het middengedeelte is half
op de voorkant geplakt.

Beterschap, Get well soon, Vlinders, Butterflies, Elegant frames, Roze, Pink, Stempel, Stamp, Stansen, Dies, Candy, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Het kaartje kan blijven "staan". 

Beterschap, Get well soon, Vlinders, Butterflies, Elegant frames, Roze, Pink, Stempel, Stamp, Stansen, Dies, Candy, Crealies, All4You, ALL4YOU,
Ook de binnenzijde heb ik versierd.

Beterschap, Get well soon, Vlinders, Butterflies, Elegant frames, Roze, Pink, Stempel, Stamp, Stansen, Dies, Candy, Crealies, All4You, ALL4YOU,
En omdat ik van de 2 vellen A4-papier
nog iets over had heb ik dit
"label" als toegift gemaakt.

De gebruikte Crealies-producten:
Elegant Frames no. 01
Duo Butterflies no. 04
Text Tags no. 02
NL tekststempeltje "Beterschap 2"
  

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan , heel lief.
    Hobbygroetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gemaakt, ik
    vind het er super uit zien ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk gedaan, dit zijn pas leuke mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor je hebt weer een super leuke kaart gemaakt. Het lukt jou volgens mij altijd wel> XXX Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super creaties, met 1 mal zoveel creaties maken en dan ook nog in de zelfde kleurtinten. vind ik echt heel gaaf.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige kaart Wilma!!

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Wilma - superleuk gedaan - toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan heb je dat weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Wilma, wat heb je die mallen prachtig gebruikt en als toegift nog die leuke tag, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes Wilma....super leuke stansjes zijn dat....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge, Wilma, wat een kunstig kaartje heb je gemaakt zeg!
    Ik kijk mijn ogen uit, wat leuk gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat supermooi gedaan Wilma, als de rest van de blogestafette ook zo mooi is gaan we een topweek tegemoet. Heb al een reactie bij Crealies achtergelaten, dus nu maar duimen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super mooi gemaakt Wilma!
    Groetjes Anita ps had gisteren al bij crealies een reactie achter gelaten want ik wil die estafette niet missen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Wauw wat ziet dat er weer erg mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooi kaartje is dit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi heb je dit gemaakt Wilma, deze Elegant Frames is hier zeker geschikt voor en geweldig de toegift als label gebruikt. Een compleet mooi geheel bij elkaar zo met de vlinders.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.