Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Let's continue.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Omdat het me in 2013 gelukt is om iedere week minstens
één kerstkaartje te maken en omdat me dat
aan het einde van het jaar zo'n relaxed gevoel gaf,
ga ik proberen om dit jaar ook weer op iedere donderdag
minstens één kerstkaartje te plaatsen.

So.....Here we go!
Met Kerstkaartje nr. 1 wil ik meedoen aan:
 Week 1 Yvonne's 52-weeks of Christmas
Challenge nr. 157 Crafty Hazelnut's Christmas Challenge
Challenge nr. 25 Happy Campers Craft Collective
Januari Challenge Crafty Hazelnut's Christmas Challenge2

Gebruikte materialen:
Zwart papier, rood en wit glimmend papier
Archival inkt "Jet Black"
Kerstbalstempel en takjes (van Marjo)
Tekststempeltje "Fijne feestdagen"
 van Crealies

De kop is er weer af.
Liefs Wilma  doei, doei.

32 opmerkingen:

  1. Een prachtkaartje voor je voorraad Wilma! Mijn oprechte wensen voor 2014!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma, Wens je alle goeds toe voor dit nieuwe jaar. Je eerste kerstkaart van dit jaar is mooi geworden. Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wilma, je ziet maar dat het werkt, ik ben zelf later ingestapt maar het heeft toch geholpen om bij Yvonne mee te doen, dus ik ben ook weer van de partij. Dit kaartje is in ieder geval alweer een mooie en kan bij de voorraad, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig, Wilma, 't is ook een heel leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, wat een mooie kaartjes en zet hem op he! Happy New Year, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilma, eine wunderschöne Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wilma
    zo je eerste kerstkaart gelijk een bjoetie dat beloofd wat het komende jaar!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Wilma!
    Je begint het jaar al weer goed....met het plaatsen van je eerste kerstkaartje.
    Het is ook zo leuk om mee te doen en aan het einde van het jaar zijn je kaartjes mooi op tijd klaar!
    Ik heb ook vandaag mijn eerste kerstkaartje weer geplaatst.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw erg mooi!
    Ik ben er ook alweer mee bezig!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Wilma - supermooi gedaan.
    We gaan dit jaar gewoon door ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje ziet er super uit Wilma. Je kan maar beter op tijd beginnen hé.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een mooie kaartje Wilma.
    ik wil dit ook gaan doen elke week probeer het ook op donderdag.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wens je een heel mooi 2014 toe en veel sucses met je kerstkaarten deze is weer heel mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Wilma, het is mij ook goed gelukt dus we gaan weer een voorraadje opbouwen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag van mij even een zelfde berichtje voor iedereen... Om te laten weten dat ik in ieder geval even langs ben geweest om je kaart te bewonderen! Super leuk dat je (weer) meedoet dit jaar!! Of het nou éénmalig of het hele jaar is, ik vind het echt heel leuk dat er weer zoveel enthousiasme is!! Dankjewel!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het begin voor je voorraad voor 2014 is dus gemaakt Wilma, het ziet er heel mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart om te beginnen. Ik wens je een creatief en gezond 2014!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je eerste kerstkaartje voor dit jaar is ook weer schitterend Wilma....leuk gedaan....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    leuk om het tekststempeltje 3 keer te gebruiken. Dat was het eerste wat opviel toen ik je kaart zag!
    En ik hoop weer veel mooie creaties op je blog te mogen bewonderen dit jaar!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for entering your lovely card for CHNC challenge 157- you could also enter this into my CHNC challenge extra for Januaryr - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is weer een heel mooi kerstkaartje Wilma, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suc6 weer dit jaar met je kerst kaarten,
    dit is al weer een hele mooie !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed gedaan Wilma. Je eerste is klaar. Voor jou nog de beste wensen voor 2014. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wilma, een mooie eerste kaart heb je gemaakt, goed begonnen! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo Wilma je eerste kaart ligt al weer klaar voor de kerst einde dit jaar. Weer mooi gemaakt!! Nog de allerbeste wensen voor 2014. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie stempel van die kerstbal.
    mooie kaart. meer heeft het ook niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Wilma, das ist noch eine wunderschöne Weihnachtskarte.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig gedaan weer Wilma.

    Ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, ik hoop weer veel van je creativiteit te mogen zien.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thanks for entering this lovely card for my CHNC challenge extra for January - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. such a pretty card and i love that image!!! So glad you joined us for our CHNC challenge extra this month

    BeantwoordenVerwijderen
  32. great CAS card and love the image -thanks for joining us at Happy Campers
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.