Pagina's

vrijdag 3 januari 2014

Moeders Mooiste van november 2013


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

De maand december, waarin
jullie "MOEDERS MOOISTE"
van november konden
plaatsen, is voorbij.

Hier volgt de TOP 3.....in
volgorde van plaatsing.







Jullie mogen deze badge op je blog plaatsen.


En de winnares is.....Ine.

Van -e Gefeliciteerd met het behalen
van DE EERSTE PLAATS.
Onderstaande badge is speciaal voor jou.


"MOEDERS MOOISTE" van december
is van start gegaan en wil jij ook
meedoen.....kijk dan even HIER.

Liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Vandaag voor 1 keer hetzelfde berichtje voor al mijn volgers, om jullie te laten weten dat ik weer helemaal ‘terug’ ben in blogland en vanaf nu jullie weer trouw volg (door ziekte lukte dat afgelopen weken niet) en je nieuwste creatie bewonderd heb. Ook wil ik jullie via deze reactie een heel creatief 2014 wensen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Wilma zijn er in gestuurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de top staat,
    zet de badge weer op mijn blog,
    En Ine gefeliciteerd en bent een terechte winnaar.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat super, wat een leuk begin van 2014. Super dankjewel!!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma ik wil de winaars van harte gelukwensen er zijn heel mooie kaarten ingestuurd ik doe weer graag mee in december groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie top 3 !
    Wilma, ik heb op mijn blog mijn MM
    van december geplaatst ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.