Pagina's

donderdag 9 januari 2014

So Sweet.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Wat vinden jullie van dit stempeltje? 
Ik vind het een heel LIEF stempeltje, met dat vogeltje
op de rand van de hoed van de sneeuwpop.

Dit kerstkaartje heb ik vorig jaar al gemaakt, maar
nog nergens laten zien en het ligt nu in de voorraaddoos.
Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Gebruikte materialen:
Wit linnenstructuur papier (de gladde kant)
Cutting & Embossingstencil 6002-0147
van Joy Crafts (van Diny)
Stempel "sneeuwpop met vogeltje" (ook van Diny)
Domestuds cobalt violet Ø 2mm, 3mm en 4mm
Distress inkt "Dusty Concord"

Liefs Wilma

27 opmerkingen:

  1. wat een super lieve kaart Wilma.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat een lieverdje Wilma,
    echt een beauty.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    het is een heel mooi kaartje geworden zeg! Je moet maar op het idee komen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn bloggie.........en wat een schattig kaartje, inderdaad een lief stempeltje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering this lovely card for my CHNC challenge extra for January - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Wilma , wat een schatje van een kaart, het stempelafdrukje is inderdaad cute.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super lief kaartje Wilma, prachtige stansjes heb je gebruikt en ook mooi bewerkt met een kleurtje...
    succes met de challenge...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart,Wilma !!!!!
    Die stans doet t nog steeds goed hé !!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Ik probeer ook steeds weer mee te doen, maar het is alweer donderdag voordat ik het in de gaten heb.
    Maar ik vind deze kaart super. Mooi stempeltje ook.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Wilma, ik zag dat grappige vogeltje pas toen ik het las, het inderdaad een schatje dit plaatje, trouwens je hele kaart is weer mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    Het is idd een super lief stempeltje en je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart Wilma....prachtige stans en een leuke stempel.

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lief stempeltje, Wilma.
    Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart zo in wit met blauw. Lief stempeltje inderdaad!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk!! Mooie kaart!
    Een gezellige dag vandaag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Wilma!!
    Mooi rustig en paars vind ik prachtig erbij!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kerstkaart Wilma - schitterend gedaan met die stans en ik vind het stempeltje lief en leuk ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart.
    Ik vind de sneeuwman erg lief.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wilma.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke stempel is dat idd. Ook het mallengebruik is mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke sneeuwpop op je kaart, ziet er mooi uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig kaartje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a lovely card, I like the die you have used. Wilma, I love to visit your blog and seeing your terrific creations. I was wondering if English could be added to your translation list.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is zeker een lieve stempel,
    een mooie kaart is het geworden ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.