Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Spot the differences


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Deze post is een kopie van het Crealies-blog.

Herkennen jullie dit kaartje? Ja?
Het is gemaakt met:
  


Offfff......herkennen jullie dit kaartje?
Dit tweede kaartje is gemaakt met:
  
 

Bij het tweede kaartje mag je "ja" zeggen,
want dat kaartje heb ik al eens eerder laten zien.


Deze bloem is gemaakt met Crea-Nest-Lies no. 01 XL.


 En deze bloem is gemaakt met Creative Petals no. 4.

Zien jullie de verschillen?

Toch had ik het eerste kaartje al eerder gemaakt,
maar voordat ik het kaartje kon plaatsen waren
de Crea-Nest-Lies al (bijna) uitverkocht.
Inmiddels is de webwinkel weer gevuld en
kan ik alsnog het eerste kaartje laten zien.
De voorraad slinkt gestaag.....ga maar eens kijken.

Liefs Wilma

13 opmerkingen:

  1. Ik dacht eerstt "foto binnen en foto buiten genomen" vanwege de kleur maar nu je het verklapt.......idd een andere bloem op deze heel erg leuke kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn beide erg mooi, ik dacht ook dat het ene kaartje buiten op de foto gezet was haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma,
    Ja die bloem van Crealies is erg mooi. Ik heb hem ook op de Kreadoe gekocht. Alleen niet die achtergrond en daar heb ik wel spijt van. Die is ook erg mooi.Maar je kaartje is super mooi hoor.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful, love that hexagon background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit Wilma

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, erg mooie kleuren gebruikt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi moet alleen aan de kleurencombi wennen.
    die vind ik niet lelijk maar ook niet mooi volgens mij apart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bloemen, Wilma. En als je het niet gezegd had, had ik het zo snel niet gezien!
    Heel mooie gedaan!
    Fijne zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks so much Wilma, that translation button is great. Now I realise that there are two different cards, with just small changes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kaartjes en ik zie geen verschil hoor Wilma...alleen de een wat lichter dan de andere....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geloof dat ik deze op FB ergens
    voorbij heb zien komen, het is een
    leukje, allebei trouwens ;)

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.