Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Tweede blogestafette en een XXL-Candy.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vanaf morgen tot en met vrijdag gaan we
opnieuw een blogestafette houden.
Jullie krijgen 6 dagen op rij creaties te zien, die
gemaakt zijn met de Crea-Nest-Lies XXL-stansen.
Extra informatie over deze XXL-stansen is
op het Crealies-blog te vinden.

Met het geven van leuke, geinige of juist originele reacties
maak je ook deze keer weer kans op een Candy.
Een XXL-Candy, want de winnaar/winnares mag één
van deze Crea-Nest-Lies XXL-stansen uitzoeken.

De XXL-gelukkige wordt op zaterdag 8 februari
bekend gemaakt. Dat is toch XXL-super!!!

   
Crea-Nest-Lies XXL no. 01, XXL no. 02 en XXL no. 03

  
Crea-Nest-Lies XXL no. 04, XXL no. 05 en XXL no. 06

Klik op de afbeelding en je gaat rechtstreeks
naar het product in de webwinkel.

Wil je een creatie zien, gemaakt met Crealies-producten,
kijk dan in de "gallery". Er zijn diverse mogelijkheden
om in de "gallery" te komen. Klik hier, hier of hier.

Een heel fijn XXL-weekend.....en tot morgen.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Super Wilma, ik ga natuurlijk dat proberen te redden. De ene dag misschien 's avonds de andere 's morgens en weer de andere dag 's nachts, hi hi hi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk ik ga proberen weer mee te doen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk weer een estafette met als prijs weer prachtige mallen Wilma...alleen ik weet niet of ik dat alle dagen redt...maar we gaan het proberen...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg, dat is weer heel leuk nieuws!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauww Wilma wat een super gave candy meis, en wat een pracht mallen zeg. heel moooi

    wil heel graag mee doen met de candy maar wordt morgen opgenomen voor 2 dagen in de revalidatie kliniek weet dus niet of ik het ga redden maar ga zeker mijn best doen om woensdag weer te reageren al de mooie creatie's

    veel plezier en succes met de candy

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.