Pagina's

donderdag 2 oktober 2014

White or Green?


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Naar aanleiding van mijn vorige kerstkaartje
vroeg Wil of ze mij haar adres "even" mocht geven.
Dat mag wel Wil, maar of ik je een kerstkaartje kan
sturen weet ik niet.....ik moet er nog heel veel maken.
Maar.....niet geschoten is altijd mis.....toch?

Enneh.....GerJanne.....het sneeuwt al het hele jaar
op mijn blog. Ik "durf" het niet weg te halen
.....dus laat ik het maar zo.

En zo is het ook weer kerstkaartjes-donderdag.
Dit kaartje, nummer 40 doet weer mee met:
Week 40 52-weeks of Christmas (met kerstman)
Challenge 31 Completely Christmas

 Ook deze keer weer een close-up van "KERST"
en van mijn favoriete kerstbloem.

Crealies items:
Crealies Create A Card no. 7
Download CCAC no. 7 download no. 1
Set of 3 no. 13 Bloemen 9
Creative Shapes no. 17
Creative Shapes no. 21
 
 
 

Liefs Wilma

18 opmerkingen:

  1. schitterend wilma... goh had ik dat maar geweten dan had ik je mijn adres ook even gegeven voor die mooie kaarten hihi lol

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Wilma, en wat een mooi modelletje ook. Gezellig dat je weer met ons mee doet met 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Green, white and beatiful Wilma !! Ja idd dwarrelt het zo af en toe voorbij op jouw blog dus laat de Kerst maar komen........jammer dat je al onze adressen niet wilt whahha!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Wilma. Wat een leuke model deze kaart. Een hele mooie mal de kerstmal. Past heel mooie op deze kaart super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kerstkaartje Wilma...wat een gaaf modelletje is dat...en in die groen-witte kleur is ook fantastisch mooi....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk modelletje. Een kerstkaartje met traditionele kleuren is eigenlijk ook wel weer eens mooi om te zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtrige kaart Wilma. En het sneeuwt bij jou inderdaad. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart Wilma, die letters zijn leuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart en leuk model.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Wilma, ik snap best dat Wil haar adres wil geven voor zo'n mooie kerstkaart ;) Ze zijn schitterend.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een plaatje Wilma - supermooi modelletje en supermooi aangekleed - toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the shape and folds. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for October - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihihi, laat maar lekker sneeuwen hoor Wilma! Het viel me opeens weer op, terwijl ik bijna altijd langs kom...gek he?
    Je kaartje is weer helemaal leuk. Het model vind ik heel gaaf en de kleur is perfect voor kerst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! What a fun bunch of folds. I haven't tried one of those before; I don't think I would know how to decorate it. But you did a fabulous job. Thanks for playing with CHNCC2.

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Echt super mooi is deze kerst kaart ook ☺ Die letters zijn gaaf !

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.