Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Etagère voor Do-it creatief.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Deze "etagère" neem ik vandaag mee naar
Elst, waar ik bij Do-it creatief o.a.
de Create A Card stansen mag demonstreren.
Wie zin heeft mag komen kijken.....gezellig.

Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar doe het toch.
Dit zijn 2 van mijn favoriete bloemen.....hihihi.

Crealies items:
Elegant Frames no. 1
Set of 3 no. 13 Bloemen 9
Set of 3 no. 14 Bloemen 10
Set of 3 no. 17 Bloemen 11
Creative Shapes no. 22
Decorette no. 7
Bits & Pieces no. 10
Bits & Pieces no. 29
 
  
Misschien tot straks.....en voor iedereen.....
een heel fijn weekend toegewenst.

Liefs Wilma

11 opmerkingen:


  1. Wat mooi en schitterend gemaakt !
    Een hele fijne demo dag vandaag ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie Wilma.....zal zeker bewondering oogsten op je demo
    Groetjes
    Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Prachtige materialen gebruikt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wilma wat is die gaaff zeg.....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig Wilma. Hopelijk was je dag ook goed?!
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma
    Het is een heel mooi kaartjes geworden.
    Vele creatieve groetjes,Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Wow ... prachtig ! Ik hoop dat je een leuke demo-dag hebt gehad,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!! Wat super leuk en mooi gemaakt.
    Als ik wat dichter bij Elst in de buurt woonde was ik zeker langs gekomen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat superleuk gedaan. Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi wilma,
    mooie etagere zeg!
    Ben benieuwd hoe het in Elst was,
    ik vind de bloemen ook helemaal prachtig!
    Het witte kerstkaartje hieronder ook weer een toppertje!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.