Pagina's

maandag 27 april 2015

Roses are Red.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit zou een snel-klaar kaartje kunnen zijn,
was het niet dat ik niet zo snel inkleur.
Diverse stansen van stansset Crea-Nest-Lies XXL no. 24
heb ik, zowel horizontaal als verticaal gebruikt.
De rozen heb ik op fluweel-papier gestempeld.
Dit papier wordt ook wel knuffel-papier genoemd.

De bladeren hebben een mooie groene glans.
Als je op de foto klikt zie je het stiksteekrandje nog beter.

Crealies items:
CraftEmotions items:
Stempel van sheet 130501/1065
Schut Artist Drawing Paper 160 grams

Van harte wens ik iedereen een hele fijne week toe.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Wilma. En ook zo mooi ingekleurd. Kan me voorstellen dat er heel wat tijd in is gaan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma
    Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes lil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, snel kan ook met een kant en klaar plaatje! Hij is wel erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Wilma...prachtig in deze kleurencombinatie rood/wit....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.