Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Let's sing together.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

de vorige keer voor het Papicolor blog heb gemaakt,
deze keer een wat eenvoudiger kaartje.
Dit kaartje heb ik gemaakt met "oude" en nieuwe stansen
van Crealies samen met het prachtige Papicolor karton.
De kleuren lila en aubergine samen vind ik zelf.....super.

Meer info is op het Papicolor blog te vinden.

Als je op de foto klikt zie je aan de linkerkant
het mooie glimmertje van het clear-embossingpoeder en
aan de rechterkant de nieuwe "fonkelingen" van Crealies.

Papicolor items:

Crealies items:
Dit is mijn bijdrage voor vandaag en nu op zoek
naar een idee voor een volgend kaartje.
De volgende vraag heb ik al eerder gesteld, 
maar wil deze hier ook nog eens herhalen.
Wie o wie.....kan mij op weg helpen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Liefs Wilma

PS.....met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

3 opmerkingen:

  1. Wow, schitterend Wilma!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend kaartje Wilma...prachtig modelletje en ook de kleurtjes zijn geweldig mooi...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Christmas card. Thanks so much for joining us at Crafty Hazel Nuts Christmas Challenge Extra.
    Hugs
    Fiona DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.