Pagina's

donderdag 29 oktober 2015

How to make a Pillowbox for Christmas.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Op deze donderdag-kerstkaartendag kom ik deze keer
niet met een kaartje, maar met een doosje,
een pillow- of kussendoosje. Dit doosje heb ik gemaakt
met Crealies Create A Box-stans no. 3.
Mocht je dit doosje willen maken dan hoef je alleen
maar de stans 2 maal door de snijmachine te halen,
de 2 delen aan elkaar te plakken en de rillijnen
naar "binnen" te vouwen. In de verpakking zit nog
1 stans die je kunt gebruiken om de oplegvellen
te maken. Niets meten, alleen stansen en opplakken. 
Een kind kan de was doen.....zooooo eenvoudig.

Met dit doosje wil ik meedoen aan:

Crealies items:
Tekststans no. 3 "Hoera een baby" (voor "en" en "een")
Het kerstdoosje heb ik versierd met 2 Fonkelingen
en 1 bloem, mijn favoriete kerstbloem.

Nog een fijne dag allemaal.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat is dit een lief kerstdoosje geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Wilma....een prachtig doosje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gemaakt deze kerst pillowbox Wilma....schitterend zo in die wiite kleur
    Ik ga er volgende week eentje maken voor mijn jarige dochter


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super make! Thanks for joining us at CHNC this month. Hope to see you again!
    Fiona DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.