dinsdag 6 oktober 2015

Something X-tra.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag heb ik voor jullie geen kaart maar een label,
een label met daarop 5 verschillende bloemen
en de 2 verschillende X-tra stansen.

Dit label heb ik gemaakt voor Papicolor, voor Crealies
en voor de Open dag bij Creatief Centrum Heesch.
Op 11 oktober worden 8 demo's gegeven,
1 demo met Crealies stansen en die mag ik geven.
Mocht je zin en tijd hebben dan hoop ik je daar te
mogen ontmoeten, want het wordt weer super gezellig.
Er is ook een Outlet met kortingen tot wel 75%.

Op de eerste foto heb ik de "luikjes" nog gesloten
en op deze tweede foto zijn ze geopend.

Crealies items:
Tekststans no. 3 "Hoera een baby" (alleen "een" gebruikt)
Papicolor items:

CraftEmotions item:
Stempel van sheet 130501/1075

Links zijn de "luikjes" gesloten en rechts geopend.

Kom jij ook? Ik zou dat wel heel leuk vinden.

Tot ziens en liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze label Wilma, leuk gedaan met die openslaande luikjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, das sieht ja toll aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...