zaterdag 31 oktober 2015

Tutorial-Workshop.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag is het op mijn blog, net als afgelopen donderdag
op het Crealies blog, Tutorial & Tips-dag en
daarom wil ik jullie laten zien hoe ik de kerstboom,
de klok en de kerstballen heb gemaakt, die ik o.a.
heb gebruikt op de kaart die helemaal
aan het einde van dit bericht staat.
Ik ben gestart met wit glimmend papier/karton.


Bewerk het papier met een lichte kleur inkt en
stempel, met kleurloze inkt, de takken met

Bewerkt de stam met bruine inkt en de andere onderdelen 
van de boom met groene inkt en plak e.e.a. op elkaar

Zo kan de kerstboom er dan uiteindelijk uit komen te zien,
er zijn uiteraard meerdere mogelijkheden
om e.e.a. op te plakken

bovenstaande onderdelen uit

Bewerk de ophangoogjes, met het papier nog in de stans,
met inkt Bewerk alle andere onderdelen met inkt
Stempel met kleurloze inkt Bits & Pieces no. 3 Crackle,
De sterren zijn aangebracht met Masks & More no. 12.
Dit stencil is echter uitverkocht, maar
heel goed te vervangen door

De kerstballen en de kerstklok zijn op elkaar
of los van elkaar te gebruiken

Alle gebruikte Crealies producten voor
deze kaart zijn HIER te vinden

Voor de boom, de kerstballen en klok zijn
de Crealies items:

Heb je nog vragen naar aanleiding van deze uitleg,
stel ze dan en ik geef zo snel mogelijk antwoord.
Op- en/of aanmerkingen of gewoon een reactie geven
kan natuurlijk ook.....graag zelfs.

Tot ziens en liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Leuke tutorial. Mooie kaart is het geworden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...