Pagina's

zondag 13 december 2015

A Frame within a Frame within a Frame.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Heerlijk.....nietwaar? Kerstkaarten maken bedoel ik!
Ik ben gestart met het schrijven van de kerstkaarten
die ik binnenkort ga versturen en nu maar hopen
dat ik voldoende kaartjes heb gemaakt.

Dit is één van mijn kerstkaartjes voor het Crealies blog.
Voor dit kaartje heb ik verschillende smalle frames
gemaakt, die steeds in elkaar passen.

Crealies items:

Met dit kerstkaartje wil ik meedoen aan:

Graag wens ik iedereen een hele fijne zondag toe.

Liefs ilma

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, super kleur voor een kerstkaart. Erg mooie mallen heb je weer gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zeg! Die stansen staan op mijn verlanglijstje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Knappe combinatie van de verschillende mallen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een super kaart weer zeg, wat kan je dat toch

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.