Pagina's

donderdag 31 december 2015

Madly in Love


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Zouden deze 2 lieve vogeltjes verliefd zijn?
Ik denk van wel, want ze zitten zo gezellig bij elkaar.

Met deze 2 vogeltjes sluit ik mijn Crealies-jaar 2015 af,
en mijn plan is.....om volgend jaar vrolijk verder te gaan.
Volgend jaar.....in 2016, volgend jaar.....dat is morgen al!

Allereerst heb ik de vogeltjes "ingelijst" met
Crea-Nest-Lies XXL no. 35, daarna nog een keer met
heb ik het "haakje" gemaakt.

Crealies items:

Graag wens ik iedereen een
HELE FIJNE JAARWISSELING toe
en tot ziens in 2016.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. wow wilma wat schitterend weer zeg...
    wens je een goede jaarwisseling en alle goeds en knutsel 2016 gewenst
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, Wilma.
    Prettige jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje zo lief ik wens je een goede jaarwisseling toe groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Kei tof kaartje. Heel leuk.
    Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016!
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.