zondag 17 april 2016

Workshop - Tutorial and a Tip

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

De Tutorials & Tips-dag op het Crealies blog is voorbij
en daarom laat ik vandaag e.e.a. hier zien.
Ik zal uitleggen hoe ik de Bits & Pieces heb gestempeld
en hoe ik de kleuren aangebracht heb
op de kaart onderaan dit bericht.
Crea-Nest-Lies XXL no. 34 heb ik als voorbeeld gebruikt.

Stempel met kleurloze inkt Bits & Pieces no. 17,

Strooi embossingpoeder over de afdrukjes
Tip het overtollige poeder af op b.v. een printerpapiertje
Verhit daarna met een heatgun totdat
het embossingpoeder gesmolten is

Het resultaat:
Wit glimmende bloemen op wit glimmend karton

Breng 2 kleuren inkt aan

TIP.....wrijf, na het opbrengen van de inkt, met een doekje
over de inkt om de kleuren in elkaar over te laten lopen.
Dit is mogelijk omdat het witte glimmende karton
de inkt "slecht" opneemt.

Crealies items:
En dit is het kaartje dat ik met
bovenstaande techniek heb gemaakt.
De gebruikte Crealies producten van
dit kaartje vind je HIER.

Heel veel knutselplezier.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Wilma...hele leuke techniek weer...bedankt dat je het met ons wil delen...

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel Wilma
    voor je super duidelijke uitleg!!!
    gr Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...