zondag 29 mei 2016

A Little Angel With Flowers.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit label heb ik voor het Papicolor blog gemaakt en
daar kun je dan ook de beschrijving vinden.
Op bovenstaande foto is een nieuwe bloem van Crealies
te zien, samen met "oude" en nieuwe blaadjes.

Bijna alle onderdelen heb ik met inkt bewerkt. 

De bloemen en de blaadjes heb ik gestanst uit
hagelwit karton en bewerkt met inkt,
de bloemen terwijl ze nog in de stansen zaten.

Papicolor items:

Crealies items:

Nog een fijne zondag toegewenst.....mij kun je
in Heesch vinden bij Creatief Centrum Heesch.
Kom jij ook?

Tot ziens en liefs Wilma

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi label, weer erg mooie kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit Wilma.
    Veel plezier in Heesch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Wilma...en daar weer zulke prachtige stansjes voor gebruikt....TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, wat een geweldige labels heb je gemaakt, prachtig zijn ze! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie label is dat!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    Prachtige label heb je gemaakt .
    Mooi van kleuren prachtig geheel met heel veel mooie spulletjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...