dinsdag 9 augustus 2016

Blogestafette With Lots Of Labels.

 

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

heb ik een bakje voor Crealies gemaakt. Het is een stevig
en stabiel bakje geworden, want de "binnenkant"
heb ik gemaakt met Crealies Create A Box no. 7.

Met de nieuwe Backgroundzz-stempel no. 2 heb ik
zowel de grote (voor- en achter-binnenkant) als
de kleinere labels (zijkanten) bewerkt.

En als je dan toch met al dat mooie nieuwe spul
mag spelen, zijn dit de nieuwe blaadjes,

En dit zijn o.a. de blaadjes van

Crealies stansen/dies
Crealies stempels/stamps
Al deze prachtige nieuwe producten zijn vanaf
vandaag leverbaar. Klik op de rode link of op
het plaatje van het desbetreffende item en je
gaat rechtstreeks naar de webwinkel.


Graag wens ik iedereen een hele fijne dag toe.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Wilma, super mooi , heb het bakje al gezien hihi :)
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit mooi heel leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt wilma schitterend..... succes met de hop

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...