Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Inside or Out


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Volgens mij zijn jullie het met me eens
als ik zeg dat de Inside or Out stansen
van Crealies GEWELDIG zijn!

Zodra ik deze serie zag wist ik
al wat ik wilde maken.
Het zijn ATC-kaartjes geworden,
heel eenvoudig, maar waarop de Inside or
Out stansen heel goed tot hun recht komen.

zowel een kerstbal als een kerstboom gemaakt,
want zonder "oogje" en omgedraaid
is de kerstbal ineens een kerstboom.

Ook de nieuwe Double Fun hoekjes heb ik op
diverse kaartje gebruikt. Er zijn hoekjes
met stiksteekrandjes en hoekjes met dotjes.
Klik maar op de foto's om e.e.a.
nog beter te kunnen zien.

Crealies stansen/dies
X-tra no. 3 Inside or Out no. 1
Inside or Out no. 2 Inside or Out no. 3 
Inside or Out no. 4 Inside or Out no. 5
Crealies stempels/stamps
Tekst & Zo no. K11
Alle 6 de ATC-kaartje bij elkaar.
Wat vinden jullie hiervan?

Liefs Wilma

1 opmerking:

Wat LEUK dat je een reactie achter hebt gelaten.
DANK JE WEL. Ik GENIET er iedere keer weer van ☺☺☺
"Achter" de rode woorden zit vaak een link.....misschien LEUK om te gaan kijken.